Multimedia valt uit bij knooppunt de Nieuwe Meer
visje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 28-10-2013

- (Grand) C4 Picasso e-HDi 115 Business
- C1 50KW AMBIANCE
Gepost: 16 november 2014 03:12 PM

Beste allemaal

Ik twijfel of ik dit bericht hier bij de Picasso’s of juist bij de multimedia moet plaatsen. Toch maar hier, want mogelijk is het iets dat juist voor de GC4P geldt.

Sinds enkele weken valt me op dat als ik met mijn GC4P 2014 vanaf kp Badhoevedorp richting de RAI over de A4/A10 rij, dat nabij kp De Nieuwe Meer eerst de muziek van de USB stopt, en daarna het hele multimediasysteem incl de navigatie uitvalt en opnieuw opstart. En dat twee keer achter elkaar.

Eerst dacht ik dat het door een mogelijk slechte file op de USB-stick kwam. Maar gisteren gebeurde het opnieuw, met een heel andere USB stick en andere muziek.

Het lijkt wel of het door de plek komt waar ik langs rijd. Zou er een zender staan die het elektronische systeem verstoort? Het is al driemaal gebeurd. Woensdag rijd ik er weer, en ben ik benieuwd of het weer gebeurt.
Het is ook alleen op de heenweg. Gisteravond terug bleef alles het gewoon doen. Maar dat is niet onvoorstelbaar, want de rijbanen liggen op dat punt behoorlijk uit elkaar.


Zijn er andere forumleden die dit vreemde gedrag hebben meegemaakt?

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 16 november 2014 07:45 PM
  [ # 1 ]

Ik heb zoiets zelf, nog niet mee gemaakt, maar weet wel dat je niet de enige bent, heb zelfs wel eens gehoord van ANWB monteurs, dat auto,s daar uit vielen, en geen storing te vinden, auto werd 2 km versleept, en niets meer aan de hand, dit waren dan over het algemeen dan mercedesen, en BMW,

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook