Climate Control Xsara Break.
ingeling
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 02-10-2012

Gepost: 16 november 2014 08:58 PM

Sinds kort in het bezit van een Xsara Break van 2001,fijne auto met climate control weliswaar handbediend met waardes 18-26,en de blower stapsgewijs kan instellen dmv strepen kort/lang AUTO of MAX.

Maar helaas werkt dit onvoldoende en zoek naar een oplossing,mogelijk iemand daar antwoord op heeft.
De blower heeft kuren…bij korte streepjes dus laag doet de blower bar weinig,AUTO geheel niets en MAX,ja dat is goed..maar minder luchttoevoer stapsgewijs moet je een paar x flink ronddraaien voor het gewenste,maar ook dat gaat niet altijd.
Verwarmen en koelen is prima,maar de blowersnelheid die weinig doet vind ik hinderlijk.
Weet iemand hoe dit komt,en is dit eenvoudig op te lossen?
Als hier een oplossing geplaatst kan worden,kan ik het later ook mededelen dat het idd dit manco betrof.
Lezers op dit forum hebben er namelijk ook baat bij als het opgelost is,immers scheelt dit weer vragen.

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 16 november 2014 10:42 PM
  [ # 1 ]

Zoek even op ‘kachelmodule’. Dan vind je onder andere het volgende topic:

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223467/

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
rzasa
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 75
Geregistreerd: 07-09-2014

Gepost: 17 november 2014 03:33 PM
  [ # 2 ]

Snel iets aan doen. Ik had een vergelijkbare werking en nu, na een aantal weken kent de blower alleen nog standje Boeing en kan de blower niet meer uit.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook