DS met bestuurder gezocht zon 14 dec 2014 R’dam>Brielle
JoostDSuper5
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 144
Geregistreerd: 07-05-2009

Gepost: 10 december 2014 02:24 PM

Goedemiddag,

Komende zondag 14 december zoek ik een DS met bestuurder die van Rotterdam Zuid naar Brielle (40km) wil rijden rond 1630. Dit is voor de verjaardag van een man die vroeger DSen heeft gereden en nu wil de familie hem naar zijn verjaardagslocatie laten rijden in een DS.

Ik zou dit graag zelf doen (dat was ook de planning) maar mijn DS gaat jammer genoeg niet op tijd klaar zijn hiervoor Sad

Brandstofkosten worden sowieso vergoed en een eventuele bijdrage voor het rijden zelf is mogelijk in overleg met de mensen die het organiseren. Professionele huur van een DS vonden ze te gek voor dat (half)uurtje, maar het is niet erg als het geld kost.

Vooralsnog lijkt het droog maar koud te zijn komende zondag, dus wie wil er zondag gratis een mooi stukje rijden en hiermee een huidige DS rijder (namelijk ik, baal ervan dat ik niet kan..) en een ex-DS rijder blij maken?

Reacties kunnen via de mail, persoonlijk bericht of natuurlijk hier reageren Smile

Ik hoor het graag, Joost

P.S. Ik heb even gezocht of ik dit bericht hier moest plaatsen of ergens anders op het forum, maar kon het niet duidelijk vinden, excuses als dit verkeerd is.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook