30 van de 73
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende >  Laatste »
   
Alpenrun Citroën-Forum, Saltaus IT, 6-10 sep 2015
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 26 augustus 2015 10:43 PM
  [ # 436 ]

Nou ja zeg, ik zit daar net naar te kijken. Dan kan jij vast wel vertellen of deze app ook instructies geeft (al dan niet gesproken).

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6255
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 26 augustus 2015 11:21 PM
  [ # 437 ]

Nee dat doet hij niet. Ik zal de komende dagen eens testen of de app de route uit deze gpx file ook goed intekent.

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 26 augustus 2015 11:22 PM
  [ # 438 ]

Ik ben al ruim drie weken van huis en kan natuurlijk nu niets in de caravan uitprinten.

Maar neem aan dat ik ruim voor de start gewoon de route krijg uitgereikt.

Ofwel, ik heb nu, dit moment dus niets…

Gewoon zelf dan alles intekenen t.a.v de gegeven informatie.

Wij vinden het leuk om op ouderwetse manier de route te rijden.

En ‘‘Tom Tom’’ is voor mij alleen een hulpmiddel, meer niet.

En inderdaad met Tom Tom dan kan je het helemaal alleen doen, lijkt me niets.


En als voorproefje hebben we net de Grand Colombier Jura (39) en de Col du Croix de Fer

en de Col du Glandon Savoie (73)en Isere (38) even gedaan, het was er weer geweldig.


Ook zijn we net aangekomen in Buis les Baronnies Drome 26., vandaar komen we

eind volgende week in twee dagen naar Merano. 775 km.


TIP. Koop nog even een hoogtemeter, wij rijden er al sinds 30 jaar en dag mee.

En het is heel leuk om te weten hoe hoog je werkelijk zit, de meesten hebben daar

totaal geen idee van.  ( Conrad )

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 26 augustus 2015 11:24 PM
  [ # 439 ]
jaco schreef:

Maar on-topic: Ik hoop dat Niels zijn bijrijder gaat vinden, alleen lijkt me toch een stuk minder leuk.

Niels: er zijn van die sites waar je een reismaatje kan zoeken, voor vakanties enzo. Misschien moet je wat schroom overboord gooien en het avontuur gewoon eens aangaan. (om eerlijk te zijn, zou ik zelf zo’n stap ook niet zetten, maar als je echt omhoog zit…)

Het komt wel goed okay hoor, ik heb een back-up: m’n pa is ook beschikbaar, en eigenlijk is het ook best leuk om zo’n rit samen met hem te doen. Het geouwehoer over wijven, zuipen enzo zal alleen wat minder zijn Very Happy

Over de kaarten: ik ga voor lekker analoog met een handkaart.
Ik vind dat altijd wel wat hebben.

edit: vrijdag op het werk ga ik printen, kan wel een setje extra kaarten printen hoor, geen probleem

Zeg, moeten we niet iets doen als telefoonnummers uitwisselen, foto’s van onze wagens (of onszelf) zodat we elkaar herkennen ofzo..?
Dat soort zin & onzin.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 26 augustus 2015 11:27 PM
  [ # 440 ]
Visa GTI 115 schreef:

Ik ben al ruim drie weken van huis en kan natuurlijk nu niets in de caravan uitprinten.

Dat wist ik nog, is geregeld very good

Visa GTI 115 schreef:

TIP. Koop nog even een hoogtemeter, wij rijden er al sinds 30 jaar en dag mee.

Mijn navigatie laat ook de hoogte zien.

(Veel moderne smartphones hebben trouwens ook een barometer)

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 26 augustus 2015 11:28 PM
  [ # 441 ]
Lucas schreef:

Nee dat doet hij niet. Ik zal de komende dagen eens testen of de app de route uit deze gpx file ook goed intekent.

Dan had ik dat goed gezien. Ik heb nu de gpx van dag 1 erin staan, maar op sommige plaatsen gaat die niet over de weg, zo lijkt het.

Ik ben een beetje klaar met uitzoeken, heb nog meer dingen op mijn checklist staan en moet ook gewoon werken de komende anderhalve week. Kortom: Het was leuk om even naar de mogelijkheden te kijken, maar we gaan het gewoon analoog doen. Smile

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 26 augustus 2015 11:33 PM
  [ # 442 ]
Visa GTI 115 schreef:

TIP. Koop nog even een hoogtemeter

Goede tip, ik ga er een downloaden!

Profiel  
 
FastFred
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1967
Geregistreerd: 28-06-2012

- C4 (2004-heden) Coupe VTS 2.0 16v
Gepost: 26 augustus 2015 11:44 PM
  [ # 443 ]

Ik ga de kaart en het Oostenrijk vignet nog aanschaffen, milieusticker in Duitsland begin ik niet aan. Ik kom waarschijnlijk toch niet of amper in Duitse steden en een anderhalve maand geleden ben ik een week in Wiesbaden geweest,  zonder sticker en heb ik ook geen boete of iets dergelijks gehad. Ze zijn nu niet bepaald grondig aan het controleren, dat wisten de locals mij daar ook te vertellen.

M’n vader dacht dat ze in Italië ook nog aan vignetten doen, is dat zo? Dacht het niet toch?

Morgenavond ga ik even uitvogelen of en hoe ik de .gpx files geimporteerd krijg in Sygic (offline navigatie die ik gebruik op mijn mobiel). Mijn bijrijder beschikt echter over een Garmin dacht ik, dus dan neemt ie die maar mooi mee Smile

Ex: ZX NP-JZ-34

Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 26 augustus 2015 11:48 PM
  [ # 444 ]

Heeft een van jullie een koelkast of actieve koelbox?
Ik niet, maar bier meenemen kan ik wel prima.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 26 augustus 2015 11:56 PM
  [ # 445 ]

Er gaat een grote koelkast mee, nu ligt die straks behoorlijk vol met eten, maar ook met koud bier voor de mensen zonder koelbox (tegen kostprijs)
Ga er niet van uit dat wij vanalles aan fris/wijn mee hebben, doe dat zelf. Maar een koud biertje is er zeker!
(staat ook in de email die nog komt Laughing )

Heb je wel een koelbox, neem die vooral gevuld mee. de ruimte in de koelkast is beperkt. Wink

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 27 augustus 2015 12:07 AM
  [ # 446 ]

Hoe zijn de stroomvoorzieningen eigenlijk op de camping? Dit mbt opladen apparaten.

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 27 augustus 2015 12:09 AM
  [ # 447 ]

Ik stel voor dat we jouw XM, als ‘ie eenmaal loopt, gewoon laten draaien en dan een 12V/230V converter d’r in prikken. Mr. Green

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 27 augustus 2015 12:13 AM
  [ # 448 ]

Goed plan, het zal een van de weinig auto’s zijn die gewoon BLIJFT lopen. Mr. Green

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 27 augustus 2015 12:14 AM
  [ # 449 ]

touché!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
FastFred
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1967
Geregistreerd: 28-06-2012

- C4 (2004-heden) Coupe VTS 2.0 16v
Gepost: 27 augustus 2015 12:26 AM
  [ # 450 ]

Ik neem gewoon allerlei ladertjes mee voor op de 12-volt van de auto.

Ex: ZX NP-JZ-34

Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon

Profiel  
 
 
30 van de 73
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook