1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Beste BX voor een Beginner
JeffreyM
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 11-01-2015

Gepost: 13 januari 2015 03:35 AM

Hey BX’ers!,

Ik ben media student en al een tijdje besmet geraakt met het BX virus! Laatst heb ik de knoop doorgehakt, ik ga actief op zoek!!:D


Maar zoals de post titel al doet vermoeden heb ik nooit eerder een BX gehad of gereden, Dit zou dus mijn eerste BX gaan worden! en ik ben nog een beetje in dubio voor welk type BX ik precies moet gaan.


Ik ben van plan wat langere road-trips met de BX te maken dus hij moet wel een beetje ‘mee kunnen’ op de snelweg. Zoals gezegd ik ben student dus een onderhoud’s vriendelijk/betrouwbaar modeletje met een (relatief) laag verbruik heeft wel de voorkeur. Extra’s zoals elektrische raampjes, cruse control en centrale deurvergrendeling zijn altijd welkom maar geen must.

Wat kunnen jullie mij aanraden? 


Bedankt alvast!:)

Afbeelding Bijlagen
Citroen-BX-19-GTi.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

** Leuke BX 1.4 Gezocht**

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 13 januari 2015 06:42 AM
  [ # 1 ]

Allereerst welkom!

Ik zou wel willen vragen of je de intentie hebt zelf te gaan sleutelen? Zo ja heb je daar ervaring in of heb je technisch inzicht?

In mijn ogen zijn de meeste latere modellen wel geschikt. Alleen een 16v is exclusiever met onderdelen en lastiger met sleutelen.
Brandstof verbruik is het meest afhankelijk van je rechtervoet en de staat van onderhoud.

In theorie zou een 1400 de goedkoopste en makkelijkste benzine varriant moeten zijn.

Succes!

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
JeffreyM
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 11-01-2015