Nieuwe C1 en animocheck chiptuning
glutendokter
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 56
Geregistreerd: 02-02-2013

- C4 (2004-heden) 1.6 16v VTR+ Coupe
Gepost: 01 februari 2015 03:50 AM

Na 2,5 jaar een C4 te hebben gereden en een Twingo is er een andere citroen bijgekomen.
De tingo was niet meer helemaal fris meer en met het toenemende aantal km wou ik wel dat het iets beter betrouwbaarder ging worden.

Toen de Twingo werk ging weigeren afgelopen donderdag was ik er klaar mee.

Toen mijn vrouw op de noodgedwongen op de fiets stapte riep ik nog dat er een mooie stond op de hoek en uit de verte hoorde ik nog: HAAL HEM MAAR!

Dat ging me iets ver (ik heb tenslotte mijn eigen C4) dus ik heb nog even gewacht totdat ze weer terug was.

Kort maar krachtig was mijn stem toen ze weer terug was, hou je jas maar aan wij gaan naar kijken op de hoek.
Zonder tegenstribbelen ging ze mee, toen we er waren was zag ze hem staan en vanaf daar was er geen schijn van kans meer voor de rest van de auto’s

De kleur was al genoeg , de kia pikanto 5 deurs en de fiat panda 5 deurs die allebei goedkoper en toch wat beter waren voor de kinderen maakte geen schijn van kans.

De koop snel gesloten
Omdat het een autohandelaar is en je we geen garantie hebben thuis eerst mijn winterbanden weer gewisseld en een 2 maanden oud ruitenwisser van de Twingo afgehaald

Er staat naast een c4 coupe wat ook al geen kind vriendelijke auto is

Een 2007 125.000 schoon aan de haak 2 eigenaar pak vanillevla naast.

Met elektrische ramen originele radio en airco


Het wassen poetsen was me niet goed genoeg en ik ben ook nog maar bezig geweest.

Opnieuw goed gewassen gekleid en in de was gezet
Resultaat helaas niet meer te zien en morgen is die weer vuil maar dit moet hem zijn

Zo stond hij bij de handelaar.


Omdat ik mijn C4 heb laten chippen naar volle tevredenheid dacht ik dit ook maar te doen met deze C1
17 pk is toch 37 nm behoorlijk wat op zo’n klein motortje


Als er nog meer mensen omstreken van Westerbork zijn zou er misschien wel een deal gesloten kunnen worden

Normale prijs is 250€


Graag reacties hier en een mail naar suzukigsx-r600 apenstaartje com

Afbeelding Bijlagen
C1.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
GerritBu
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 31-01-2016

Gepost: 19 maart 2016 11:52 AM
  [ # 1 ]

hallo,
heb je uiteindelijk de c1 laten chippen? is het verschil duidelijk waarneembaar?
gr. Gerrit

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 19 maart 2016 12:30 PM
  [ # 2 ]

Glutendokter, de extra pk, en meer koppel, dragen deze ook bij een gunstiger verbruik, en relaxter rijden, mijn xsara-picasso heeft dezelfde motor, maar de motor is eigenlijk net te slap om het gewicht en omvang in beweging te houden, ja ze hebben dit gecompenseerd met een korte versnellingsbak,

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook