LCER
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 10 maart 2015 02:04 PM

Een beetje ten einde raad post ik mijn vraag in deze CX categorie. Als het misplaatst is kan hij natuurlijk ook elders worden ondergebracht.

Hier dacht ik nl. de meeste kans te hebben om de juiste persoon/personen te vinden voor het volgende probleem.
12 Januari jl. verzocht ik aan LCER om een nabestelling van het novembernummer (131) met een verslag van de Raid Arctique. Per kerende post kreeg ik een enthousiast antwoord van de ledenadministrateur, dat bij betaling van een luttel bedrag en verstrekking van mijn adresgegevens het nummer z.s.m. zou worden verstuurd. De volgende dag meldde ik aan LCER mijn gegevens en dat het geld op de LCER rekening was gestort.
Daarna is een doodse stilte opgetreden. De herinneringsmails van 3 en 20 februari (met een kopie naar de penningmeester) bleven onbeantwoord.

Ik hoop natuurlijk niet dat mijn posting in het RA-draadje, met een paar CX kritiekpuntjes op de verder subliem presterende Jaco-CX, hier een rol in heeft gespeeld.

Adri

Profiel  
 
WebmasterGS
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 202
Geregistreerd: 01-03-2008

- CX 25 GTI AUT
Gepost: 10 maart 2015 02:37 PM
  [ # 1 ]

Ik zal even kijken wat ik hieraan kan doen.

Profiel  
 
Michiel Bliekendaal
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 288
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 10 maart 2015 11:05 PM
  [ # 2 ]

Anders mag je die van mij wel hebben hoor.

Gr,

Bliek

1986 CX 25 GTi TURBO1 S2, 140.000 KM, Leder en Airco!

“Wat een wagen”

Profiel  
 
WebmasterGS
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 202
Geregistreerd: 01-03-2008

- CX 25 GTI AUT
Gepost: 11 maart 2015 04:52 PM
  [ # 3 ]

Hallo Adri,

Als je antwoord geeft op de mail van Theo wordt het blad zo spoedig mogelijk opgestuurd.

Mvg, Frank

Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 11 maart 2015 11:14 PM
  [ # 4 ]

Het ziet er naar uit dat door een vreemde speling van het (e-mail)lot mijn mails niet zijn aangekomen bij: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). Koot & Bie zouden het dommunicatie hebben genoemd. Zonet nogmaals mijn adres doorgestuurd naar Theo en aangezien hij nu zijn persoonlijke exemplaar LCER 131 naar mij gaat opsturen, lijkt alles toch nog goed te komen.
Frank bedankt voor de hulp en Bliek bedankt voor het aanbod. Old (Xantia) soldiers never die Wink .

Adri

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4721
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 25 maart 2015 02:17 PM
  [ # 5 ]

Woep,

is er iemand die toevallig een van de laatste LCER’s heeft liggen mbt vervangen van LHM?
Sinds m’n verhuizing is m’n eigen archief een zooitje en kan ik hem niet meer vinden en op de website van de club is ‘ie (nog?) niet online beschikbaar.
Dus mocht iemand hem effe willen scannen… Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 25 maart 2015 05:41 PM
  [ # 6 ]

Ik kan je wel een pdf van het artikel mailen. PB je mailadres maar even, en het nummer waar het om gaat.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook