Goud
Goud
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 29-08-2010

- Méhari -
- CX 25 Gti Turbo II
- C6 (2005-2012) 2.2 HDI
Gepost: 18 maart 2015 02:41 AM

Al sinds aug 2010 aangemeld op het Citroën-forum, het wordt tijd dat ik mezelf introduceer…  Goud, kort voor Goudriaan, 49+, getrouwd, 2 zoons. Ik heb een bedrijf dat repareert voor de bagger en offshore.
In het verleden heb ik vele Citroëns (2CV’s, lomax 3-wieler, Visa’s, BX, ID en Xantia’s) gehad. Tegenwoordig rij ik in het bedrijf Nemo’s en sinds vorige week een zwarte CX 2.5 GTI T II uit ‘87.

Het forum heeft me al de nodige keren geholpen met info over de auto of hoe iets te repareren en ik lees met grote belangstelling de verslagen van mensen die hun CX van een nieuw motormanagement hebben (laten) voorzien. Mijn dank aan iedereen die geregeld zijn kennis deelt.

Afgelopen week veel kleine dingen gerepareerd aan de CX; zaken als moeizaam bewegende elect ramen, loshangend leer, schorre luchthoorn, brakke kentekenverlichting en kabelboom rotzooi met veel gecorrodeerde stekkerverbindingen. Verder lijkt zij in goede mooie roestvrije staat.  Ik ben gelukkig met een heerlijk rijdende, snelle, beeldschone auto. Alleen die aan/uit knop waar bij andere auto’s het rempedaal zit is elke keer wennen…...

Groet
Goud

Afbeelding Bijlagen
WP_20150310_13_21_52_Pro.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook