vreemd geluid bij 3000 toeren
tys
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 28-03-2015

Gepost: 28 maart 2015 12:15 PM

Dag iedereen,
Ik heb net mijn eerste auto’tje gekocht, een c3 uit 2004.
De eerste keer dat ik er mee reed, niets aan de hand, geen bijgeluid etc..
Maar nu ik er vandaag mee reed, maakte hij continu rond de 3000toeren, een vreemd, zoemend,trillend geluid.
Vanaf ik boven de 3000 toeren rijd, gaat het weer weg.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Dit is lastig rijden zo..
Alvast bedankt en goededag!

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 28 maart 2015 12:45 PM
  [ # 1 ]

Neem aan dat je geluid niet hoorde bij een testritje, en nu dus wel, dus na de servicebeurt van de verkopende partij, dan terug gaan natuurlijk, het blijft altijd enorm moeilijk om aan de hand van een tekst een goed antwoord te geven,  als een wielband aanloopt moet het altijd horen, trillen bij een bepaalt toerental à snelheid, komt vaak door onbelans band, maar kan ook een motorblok steun zijn, en zo nog veel meer dingen,

Profiel  
 
tys
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 28-03-2015

Gepost: 28 maart 2015 03:00 PM
  [ # 2 ]
beremans schreef:

Neem aan dat je geluid niet hoorde bij een testritje, en nu dus wel, dus na de servicebeurt van de verkopende partij, dan terug gaan natuurlijk, het blijft altijd enorm moeilijk om aan de hand van een tekst een goed antwoord te geven,  als een wielband aanloopt moet het altijd horen, trillen bij een bepaalt toerental à snelheid, komt vaak door onbelans band, maar kan ook een motorblok steun zijn, en zo nog veel meer dingen,

Bedankt voor het antwoord!
Oké, ik ga straks eens kijken naar de motorblok steunen ofdat deze in goede staat zijn. Ik hou je op de hoogte.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook