Relais gezocht CX25Gti Turbo 2 Vems voor de koelfans
Patrick Kessels
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 364
Geregistreerd: 22-12-2012

- CX CX25GTI turbo 2 met VEMS
- CX Citroen CX25 Prestige Automatic + John Gold Cruise
Gepost: 12 april 2015 04:04 PM

Goedemiddag forumleden.

Gisteren lekker met de CX wezen cruisen en gewoon goed thuis gekomen , echter ineens liep de temperatuur op niet snel , maar wel over de waarde heen die in de Vems staat ingesteld. Nog voor het kookpunt bereikt zou zijn alles stil gezet om schade te voorkomen. Nu heb ik door de Vems een extra relais blok naast het koelwatertankje zitten hier rammelend kwam ik er erachter dat relais Omron PA66-GF30 de oorzaak was dat de fans niet starten. Het relais werkt nog wel , maar om de een of andere reden vertrouw ik het niet meer. Echter kwam erachter dat dit relais en misschien zoek ik fout nog niet zo 1 ,2,3 te vinden is . Dus jullie raden het al wie kan me helpen aan het liefst 2 van deze relais nieuw wel te verstaan. 2 zodat ik er 1 reserve heb. Inmiddels werkt de CX gewoon goed en heb ik voor de veiligheid van dikke huis electriciteitskabel voorzien van 2 kabelschoentjes een brug gemaakt dat mocht het relais weigeren ik de zaak kan overbruggen zodat de fans dan in elk geval de motor kunnen koelen.

Graag hoor ik van jullie ?

Groeten en alvast bedankt
Patrick

Profiel  
 
Patrick Kessels
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 364
Geregistreerd: 22-12-2012

- CX CX25GTI turbo 2 met VEMS
- CX Citroen CX25 Prestige Automatic + John Gold Cruise
Gepost: 12 april 2015 05:27 PM
  [ # 1 ]

Mede forumleden.

Probleem is opgelost ! Ben bij Vems op de site geweest en heb nu 2 exemplaren besteld die in plaats van 30 , 50 Ampere kunnen schakelen altijd beter toch. Vanaf dat Vems erin zit gaan beide fans tegelijk aan , en dus zal ook aardig wat aanloopstroom nodig hebben.

Groeten Patrick

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook