Achter schokdempers
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 27 april 2015 11:54 AM

Ga nieuwe shokdempers achter monteren, (na 9 jaar, en 130000km) ik vind de orginele, te stug en te traag, werken,  en niet gas gevult,  waardoor de achterkant hobbelt, ,  ga voor Monroe’s , maar zit te twijfelen tussen orginal of reflex, ben bang dat de reflex weer te stug is, iemand hier mee ervaring?

Profiel  
 
Markv
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 15-12-2013

Gepost: 27 april 2015 08:30 PM
  [ # 1 ]

Zou voor standaard gaan als je geen zware caravan of altijf met zeven personen erin.zit.
De mijne heeft standaard met hulpveren maar die zijn echt stug.
Waarom vervang je ze nu al normaal moeten deze 3 ton mee kunnen gaan en zolang ze niet lekken zijn ze goed.
Wat betaal jij voor een set?

Picasso Te Koop

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 27 april 2015 08:57 PM
  [ # 2 ]

mark ze lekken niet, maar zijn te stug, als ik hem demonteer, en dan door de ogen een stang zet, en hem dan tussen voeten en handen uit elkaar trek, trek ik me suf, en ik ben echte metaalbewerker, dus kracht genoeg, maar door het stugge is ook de wielreactie traag, en dat geeft een gehobbel op de achteras, ik had dit ook met mijn vorige xsara-hatchback. zelfs het kraken van de achteras was toen weg. ik betaal op een web site 82,- euro voor een set, monteren doe ik met twee vingers in mijn neus, en een blinddoek om. Mr. Green

Profiel  
 
Markv
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 15-12-2013

Gepost: 28 april 2015 01:15 AM
  [ # 3 ]

Das goedkoop en wat betreft stugge snap ik.
Ik wilde zelfs de hele auto verlagen maar montage is zo duur dat ik dat maar laat.
Helaas zit ik sinds twee jaar in een rolstoel waardoor ik dit niet meer zelf kan anders had ik het meteen gedaan.

Succes in elk geval. Maar ga zeker voor de soepele ipv extreem die zijn erg hard. In elk geval onder een renault

Picasso Te Koop

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook