Kwetsbaar plaatwerk?
dixie2
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 77
Geregistreerd: 11-04-2015

Gepost: 03 mei 2015 02:54 PM

Ik heb de DS3 nu ruim anderhalve week en ontdekte bij terugkomst van shoppen, dat er een onverlaat met zijn portier, tegen mijn deur aan heeft gezeten very angry Het is (gelukkig) wel erg klein, maar ik zag het wel door een lichtinval (een ander, zou het niet of nauwelijks zien. (heb zelfs het kenteken van die hufter idiot ).

Is het zo dat het plaatwerk van Citroen erg gevoelig is voor dit soort schade (bij Fiat is dat ook het geval n.l.) ? Iemand ook die ervaring ?
(met mijn vorige auto (Alfa Giulietta) heb ik dat ook nooit meegemaakt. (had ook het idee, dat het plaatwerk wat dikker/sterker was). Weet het eigenlijk wel zeker..

DS3, So Chic, VTi-110 Pure Tech, 17” Bellone velgen, eMyWay navigatiesysteem met HiFi. Xenon verlichting en 3D led achterlichten.

Profiel  
 
Marien
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 25-04-2011

Gepost: 03 mei 2015 05:26 PM
  [ # 1 ]

Komt door die scherpe vouw in de deurlijn. Heb het zelf ook gehad. voor 100 piek was het deukje eruit gehaald bij een lokale schadeboer. Hebben ze van binnenuit eruit geduwd/geklopt.

Profiel  
 
dixie2
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 77
Geregistreerd: 11-04-2015

Gepost: 04 mei 2015 12:31 AM
  [ # 2 ]

Uitdeuken zonder spuiten techniek is mij bekend (youtube staat er vol mee, zoek op: “Paintless Dent Removal”). Kennisje van me doet het ook. Vragen wat hij rekent.
Ik vind wel dat je met €100 veel betaald hebt.

DS3, So Chic, VTi-110 Pure Tech, 17” Bellone velgen, eMyWay navigatiesysteem met HiFi. Xenon verlichting en 3D led achterlichten.

Profiel  
 
dixie2
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 77
Geregistreerd: 11-04-2015

Gepost: 03 september 2015 02:48 PM
  [ # 3 ]

Verleden week weer een klein tikje gehad, van een onbekende (edit mod: scheldwoorden verwijderd) , die mijn deur heeft geraakt.
Nu was zelfs een stukje lak er af getikt. Dealer heeft nog niet de juiste lakstift beschikbaar (parelmoer wit).

Kennelijk is de lak (op waterbasis) van Citroen zeer dun (evenals het plaatwerk..).

DS3, So Chic, VTi-110 Pure Tech, 17” Bellone velgen, eMyWay navigatiesysteem met HiFi. Xenon verlichting en 3D led achterlichten.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook