Windschot DS3 cabrio
poekeloen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 27-05-2015

Gepost: 27 mei 2015 01:09 PM

Hallo Forumleden,

Ik ben sinds enige maanden in het bezit van een schitterende DS3 cabrio. Nu is de tijd voor het open rijden aangebroken. Er is helaas 1 maar. Een volledige geopende kap is op de snelweg niet zo handig vanwege de wind die weer naar binnenslaat. Nou zag ik via een duitse tuner dat er een windschot te koop is voor de DS3. Heeft iemand ervaring met het windschot van Musketier ? Is deze te monteren zonder dat er schroeven / bouten in het interieur moeten worden toegevoegd. En werkt zo’n schot echt ? Graag jullie mening.

Gr. Poekeloen.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 27 mei 2015 02:02 PM
  [ # 1 ]

Volgens Musketier zelf (klik!) wordt het windschot eenvoudig in reeds voorhanden houders gestoken.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
poekeloen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 27-05-2015

Gepost: 27 mei 2015 02:25 PM
  [ # 2 ]

Dank voor je antwoord !! Ik had deze foto ook gezien, maar ik kon niet helemaal goed zien hoe het windschot vast zit. Als ik nog eens kijk, dan denk ik dat het windschot door de handgrepen valt, net achter de voorstoelen.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 27 mei 2015 02:28 PM
  [ # 3 ]

Overigens: welkom op DS-forum.nl!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
poekeloen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 27-05-2015

Gepost: 27 mei 2015 05:19 PM
  [ # 4 ]

Ik heb zojuist bericht terug ontvangen van Musketier. Zij geven dus aan dat montage zonder boringen niet mogelijk is. Er moet een zogenaamde voeringsbus worden gemonteerd in de zijbekleding. Is er misschien een DS3 cabrio eigenaar die een windscherm heeft welke zonder boren bevestigd kan worden in de auto. Ik ga absoluut geen gaten boren in mijn DS3. Ik hoor het graag !!

gr. Poekeloen

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook