Nieuw uit FRL met een DS3
Jeroen83
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 17-08-2014

Gepost: 03 juni 2015 08:46 PM

Mijn naam is Jeroen, en ik kom uit Franeker. Na veel zoeken, wikken en wegen van een eerste splinternieuwe auto ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij een DS3,... Sinds het behalen van mijn rijbewijs eigenlijk altijd Alfa Romeo gereden, begon ooit met een alfa 145, in de afgelopen 12 jaren zijn er respectievelijk een 146, 147 en de huidige 147. Gekomen. Eigenlijk ben ik daarmee opgegroeid van jongs af aan. Maar ik wilde wel eens een keertje een ander merk proberen.

Daar ik toch wel van “sportief” rijden houdt en graag nieuw wilde gaan rijden. En de DS3 mij toch wel aansprak, met name na de vernieuwing met de koplampen. Heb ik een lange proefrit mogen doen van een dag om een en ander te ervaren. Kreeg een 1.2 blokje mee met 3-cilinders, een turbo en 82pk. Daar ik er eigenlijk 150pk gewend was, had ik er totaal geen hoge pet van.

Maar na een twee uurtjes sturen kon het me uiteindelijk wel bekoren, lekker zuinig, stil en heerlijk gooi en smijt wagentje, en ligt ook wel lekker op de weg, ondanks dat je op een gegeven moment toch wel merkt dat er niks meer inzit qua power. Maar het is puur voor het woon-werk gedeelte en de boodschappen. Veel meer zal er niet echt mee worden gereden. Verwacht ook aanzienlijk zuiniger te rijden dan de diesel die ik nu nog heb.

Ze heeft de volgende opties:

Pack Confort Nav met HIFI en achteruitrijcamera
Interieuraccenten Blanc Brailliant
Kleur is Blanc Banquise met Noir Onyx dak
Pack Style 3D
Automatische Airco
Pack Perfo Mistral
Pack Perfo Mistral zwart
DS LED Vision
Pack Confort
LED 3D achterlichten
En reservewiel, z’n opblaas setje krijg je niet in mijn auto,...

Had in eerste instantie een auto uitgezocht met de 16” ashera velgen in het zwart. Maar die zijn op dit moment niet even snel om te wisselen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. En anders mag ik op de huidige 17” blijven rijden,...

Betreft een voorraadmodelletje, en stond bij een dealer in Waalwijk meende ik. Maar vanmorgen een telefoontje gekregen dat die net van de trailer was gerold. Dus in de auto gelijk er naar toe geweest voor een paar Spy-Shots Smile

Heb het kenteken al, zoals het nu lijkt kan ik haar volgende week vrijdag ophalen.
Ben zeer benieuwd hoe me dit gaat bevallen!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook