Eleckronica problemen citroen C4 picasso
NDR
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 10-06-2015

Gepost: 10 juni 2015 11:41 AM

Wij hebben een Citroen C4 Picasso van 09-2013 met diverse elektronische problemen oa problemen met parkeersensoren, dode hoekspiegels, uitvallende display’s,
Zijn sinds Half januari bezig om ze opgelost te krijgen bij de dealer(motorhuis), ze doen zijn best om het op te lossen maar de ondersteuning van citroen Nederland / Frankrijk is ver te zoeken en rondom slecht
2,5 maand op een module moeten wachten, lange levertijd van onderdelen, nu hebben we regelmatig de zwarte schermen(dus totaal geen display’s)
Ik weet 1 ding nooit geen citroen meer, het klachten dossier bij citroen Nederland is inmiddels 40 pagina’s dik en het einde is nog niet in zicht.
Eigenlijk zou citroen dit soort probleem auto’s moeten terug nemen en een nieuwe moeten uitleveren, ik heb al 5 maanden ellende en ze krijgen het maar niet opgelost vallen van de ene storing in de andere.
Volgende week op vakantie naar Spanje, ik hou mijn hart vast met al deze problemen, heb voor de zekerheid maar ANWB europa afgesloten met vervangend vervoer
Wie weet een oplossing om dit nu voor eens en altijd optelossen (en dan bedoel ik niet de auto wegdoen

11-06 Eindelijk een positieve reactie van citroen het bovenste DISPLAYSCHERM ZAL VERVANGEN WORDEN, helaas niet voor de vakantie hopelijk gaat alles goed

We hebben onze vakantie bestemming bereikt afgelopen zaterdag, maar helaas zondag een zwart display komt ook na een reset niet terug.
Heb citroen assistence gebeld, maar kreeg nul op request voor ondersteuning, de dame zei wij komen alleen bij motor storing en niet voor eleKtronische storing, ga maar naar de citroen dealer 50 km verder op!!!!!!.
Dus maandagmiddag maar naar een citroen dealer, heb nog de nederlandse dealer en Citroen nederland gebeld, het is echt garantie tot de grens van nederland ze kunnen niets doen, moet het zelf maar regelen met de lokale citroen dealer!

Update 17-06-2015
Naar de lokale citroen dealer geweest en wist gelijk het probleem, ze komen met bosjes hier binnen.
Hij kan het scherm niet vervangen want hier is de policy scherm uitbouwen en opsturen voor reparatie maar dat duurt 3 weken of langer en zolang zijn we hier niet meer, vervangend vervoer is niet mogelijk
Citroen Nederland maar weer gebeld en gemaild, ik mag de goedkoopste tomtom kopen van hun en daarop naar nederland rijden dan zie ik tenminste de snelheid, hoe gekker moet het worden.
Ik denk dat ik ze nog 1 kans geeft voor reparatie, mocht dit niet lukken daarna de verkoop overeenkomst laten ontbinden via de nederlandse wet op niet goed functioneren van het produkt.

Profiel  
 
Herben
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 267
Geregistreerd: 27-04-2007

- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Gepost: 11 augustus 2015 02:50 AM
  [ # 1 ]

Hoe is het afgelopen ?

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 11 augustus 2015 10:50 AM
  [ # 2 ]

Je had het hier al gemeld.
Gaarne bijéén topic houden!

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/227212/#top

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook