Traction Avant huren zonder chauffeur?
barto7
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 21-06-2015

Gepost: 21 juni 2015 03:42 PM

Mijn vader is altijd een groot liefhebber geweest van de Traction Avant. Er staan bij hem thuis stapels schaalmodellen. Zijn vader reed er vroeger mee. Nu wordt mijn vader over twee weken 70.

Op 4 juli ga ik met mijn ouders ergens eten voor deze gelegenheid en ik zou ze graag met een Traction Avant willen ophalen en meenemen naar een restaurant en daarna weer wegbrengen. Dat gaat om een rit van Rotterdam naar Goes.
En omdat dat wel zo gezellig is zou ik ze het liefst zelf ophalen en terugbrengen. En als autoliefhebber zie ik een ritje in een Traction Avant ook wel zitten.

Daarom is mijn vraag: kan ik bij iemand een Traction Avant huren zonder chauffeur voor een redelijk bedrag? Als je geen professionele verhuurder bent wil ik met alle plezier meedenken over een speciale verzekering voor die dag en over een borgstelling.
Ik ben verschillende oldtimers gewend te rijden (o.a. 2CV, DS, Amazon, Rover P4, Mercedes SL).

Ik zoek niet perse een glimmende trouwauto in concours-staat. Een goed rijdende auto is het belangrijkste.

Tips of aanbiedingen zijn welkom via PB!

Bart

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook