Aangenaam!
cantsr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 22-06-2015

- DS 4 1.6 VTI 120 Chic
Gepost: 23 juni 2015 12:19 PM

Op zoek naar handige tips met betrekking tot de Citroën DS4 1.6 VTi uit 2012 die ik sinds enkele maanden bezit, kwam ik op dit forum terecht. Ik ben Cornelis, 60 jaar, docent aan een gymnasium en ben in mijn woonplaats Woudenberg voor zover ik weet de enige DS4-rijder. Maar ik denk dat dit voor meer plekken in Nederland geldt. Een autofanaat zou ik mezelf niet willen noemen. Wel vind ik het interessant om wat meer dan gemiddeld van mijn huidige auto af te weten. Vandaar deze aanmelding op Citroën-forum.nl.
Na een autohistorie die begint met een Morris Mini (1:20 rijden tijdens de oliecrisis in 1973, en daarmee iedereen uitlachen ... ) en via een Seat 850, een Peugeot 107, een Peugeot 304 Break (op LPG), een Fiat Ritmo uitmondde in een reeks auto’s uit de VAG-stal, inclusief - als laatste - een Skoda Octavia 1.6 FSI, ben ik begin dit jaar bij een toevallig bezoek aan het bedrijf waar de Skoda in onderhoud was, bezweken voor de charmes van de DS4, die enkele dagen later de showroom uitgereden werd als mijn nieuwe auto. Dat laatste geldt ook vrij letterlijk: er stond bij aanschaf nog maar 11.500 km op de teller en de wagen rook zelfs nog nieuw. Ik hoop een flinke reeks van jaren ermee vooruit te kunnen, letterlijk en figuurlijk.

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 23 juni 2015 12:27 PM
  [ # 1 ]

Welkom hier, en veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook