Display licht bleef aan
Jan_Kol
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 02-07-2015

Gepost: 12 juli 2015 10:21 PM

Vanmiddag de bluetooth verbinding met de smartphone gemaakt. Ging op zich vrij makkelijk. Even getest en e.e.a werkt naar verwachting. Toen meteen ook maar gekeken of het navigatieprogramma, dat ik op de smartphone gebruik, via de radio/luidsprekers wil werken en ook dat is oké. Maar nu komt het: op een gegeven moment verscheen de mededeling dat er telefoon zou zijn.  Nou dan kan ik mijzelf bellen, want zonder dat ik iets deed stond het telefoonnummer van de telefoon zelf in beeld. De radio was al even wat eerder uitgegaan qua geluid en ik zag geen kans die weer aan de gang te krijgen. Er stond wel netjes dat ik toets 1 voor Radio 1 had gekozen, maar verder gebeurde er niets, geen radiogeluid. Na uitzetten van de bluetooth op de telefoon bleef er geen geluid uit de speakers komen. Wel bleef, na uitzetten van het contact het display gewoon zichtbaar. Ik ben maar naar binnen gegaan een heb een poosje later nog eens gekeken, maar het brandde nog steeds. Na, ik denk, ca 15 minuten weer gekeken en toen was het uit….  Ik ben toen weer ingestapt, heb contact gemaakt en de radio werkt weer als beoogd en het display ging direct uit toen ik het contact uit zette. Is dat eerdere normaal of wat kan ik doen om dat te voorkomen? In de gebruiksaanwijzing van de auto (papier en digitaal) vond ik er niets over of ik zoek verkeerd, kan ook….

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook