schakelaar raammechaniek linksvoor
dandelion
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 23-10-2009

Gepost: 29 juli 2015 01:09 PM

Bekend probleem: kabels raammechaniek doorgeroest. Ik heb de hele raammechaniek, incl motor, vervangen. Nu zat aan mijn oude motor een brede stekker, volgens mij omdat er een comfortschakelaar aanzit. De nieuwe motor heeft slechts twee draden. Hier past volgens mij alleen een eenvoudige schakelaar op, zoals die ook voor de rechtervoorruit aanwezig is. Iemand tips om de aansluiting weer in orde te krijgen? Hetzij door een andere, passende schakelaar, hetzij door de nieuwe motor met 2 draden aan te sluiten op de brede stekker van de comfortschakelaar. (dat laatste is mij niet gelukt, dat eerste kon ik testen door de draden aan te sluiten op de bediening van het rechterraam.

Kortom: wie heeft (een schakelaar met) aansluittips voor me?

o ja, het raam zit gemonteerd met een plastic houdertje door een rond gat in het raam. Het vervangend exemplaar heeft een iets te kort houdertje, waardoor het raam niet geborgd kan worden met het plastic lusje. Ik kreeg het raam (op bovengenoemde methode) prima open en dicht, maar lekker idee is het niet. Iemand ervaring mee?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook