Adressen verwijderen uit navigatie Cactus
Pauwen-beer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 30-09-2015

Gepost: 01 oktober 2015 09:39 PM

L.S.

Ik heb vanmiddag even rond gekeken op dit forum naar het probleem met het verwijderen van adressen uit de navigatie van de Cactus.
Ik vond een stukje over dat je bij je telefoon instellingen deze gegevens kan verwijderen.
Ik heb dat geprobeerd maar als je vanuit de navigatie een adres opslaat in je contacten kan je hem wel verwijderen maar dan blijft deze in de navigatie nog staan.
Daar gaat deze niet weg. Je lijst met contacten blijft dan wel leeg maar je lijst met navigatie adressen wordt niet minder. Heeft iemand daar ook problemen mee?
Ik kan in de handleiding daar ook niets over vinden en dan wordt mijn lijst met navigatie adressen wel erg groot.
Alvast bedankt voor je reactie.

Profiel  
 
Longhill
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 23-12-2014

Gepost: 06 oktober 2015 09:31 PM
  [ # 1 ]

Uit een topic op het forum:

Het nieuwe instructieboekje is te vinden op: http://service.citroen.com/ddb/index.html#top (kies voor de versie van 14/10/2015)

Ga naar blz. 267. Daar staat, dat via Configuratie, systeeminstellingen, ‘‘gegevens wissen’’ de laatste bestemmingen uit het navigatiesysteem te wissen zijn(via een vinkje). Geldt voor de modellen v.a. nov.2015, maar kan misschien ook bij eerdere. Heb het zelf nog niet geprobeerd…

Profiel  
 
Pauwen-beer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 30-09-2015

Gepost: 09 oktober 2015 10:06 AM
  [ # 2 ]

Bedankt voor je reactie
was er ondertussen via mijn dealer ook achter gekomen. Daarmee verwijder je alle zelf ingevoerde navigatieadressen. Als je ze als contact opslaat dan kan je ze één voor één verwijderen.
Het werkt inderdaad zo op deze manier

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook