Instelingen veranderen!
WDMark
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 13-08-2015

Gepost: 13 oktober 2015 10:09 AM

Ik ben de trotse bezitter van een C4 cactus (paars) uit 2015 en ben er echt super blij mee, nu zijn er wat puntje wat me opvalt en waar jullie mogelijk meer van weten of een oplossing voor hebben.

De koplampen blijven een bepaalde tijd aanstaan als de motor uitzet en de auto afsluit, is het ook mogelijk als de auto later (in het donker) weer opent via de afstandbediening dat de lampen dan weer aan gaan? toch makkelijk om je auto weer te vinden in het donker de knipperlampen knipperen wel voor een langere tijd als je op de knop vergrendel drukt.

Wat ik erg mis is als je de ramen wil openen of weer wil sluiten dat je de knop ingedrukt moet houden kan dit ook veranderd worden? Het zou makkelijker zijn als je de knop even ingedrukt houd en het raam helemaal opent of sluit. Wat ik helemaal mooi zou vinden is dat als je de auto afsluit met je afstandsbedieningen op je sleutel de ramen ook gelijk dicht gaan.

Kan je een DVD speler aansluiten op het scherm voor?


Alvast bedankt gr Mark

Ik word met de dag knapper, heb nu al zin in morgen doei

Profiel  
 
Westerman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 64
Geregistreerd: 03-04-2015

Gepost: 13 oktober 2015 04:40 PM
  [ # 1 ]

Hi Mark,

1 antwoord… Nee, dit is niet mogelijk.

Vooral het niet aangaan van de verlichting van de Cactus bij het ontgrendelen in het donker vind ik een misser.

Profiel  
 
Vert
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 232
Geregistreerd: 04-07-2006

Gepost: 15 oktober 2015 09:50 PM
  [ # 2 ]

Gaan je ramen niet dicht als je de vergrendelknop van ab even ingedrukt houd ?? En de verlichting is dit geen instelling via je menu of via de dealer in te leren ?? nice day

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook