Weer een Xsara
Gepost: 21 december 2015 10:02 PM

Hallo allen,

Na in 2013 de Xsara Berline en Xsara Break weggedaan te hebben, ben ik na een Citroën C8 3.0i V6 Exclusive, een Peugeot Partner 1.6i 16v, een Citroën AX 1.1i SPOT, een Citroën ZX 1.9i Volcane en een Citroën C1 (nog in bezit) weer terug bij een Xsara.

Dit keer een Citroën Xsara 1.6i 16v Berline. Ik ben de 2e eigenaar van deze auto en de vorige eigenaresse is een buurvrouw van mijn zus geweest. De Xsara heeft in een garage geslapen. Nu slaapt ie echter gewoon op straat.
Daar een Xsara nou niet de meest flitsende verschijning is, heb ik al het één en ander gedaan om ‘m meer naar mijn zin te krijgen.

De Xsara is voorzien van donkere achterlichten, een open luchtfilter en ik heb een schroefset gemonteerd om de neus een stukje dichter naar het asfalt te krijgen. Er ligt ook een nieuwe sportuitlaat klaar, maar de diameter van de aansluitflens komt niet overeen (zie mijn andere topic)

Foto’s van de Xsara:

Citroën AX: 8x, Citroën ZX: 2x, Citroën Xsara: 4x, Citroën Saxo: 2x,
Citroën 2cv: 2x, Citroën C8: 1x, Citroën C1: 1x

Profiel  
 
Gepost: 03 januari 2016 09:29 PM
  [ # 1 ]

Omdat de foto’s via Photobucket niet worden getoond, nu links via een andere site.

Mijn huidige Xsara:




Mijn vorige Xsara’s:
De 1.6i 16v VTR




De 1.6i 16v Différence II Break waarop de Coupé werd ingeruild:

De 1.6i 16v Différence II Berline:

En de Break en de Berline samen:

Citroën AX: 8x, Citroën ZX: 2x, Citroën Xsara: 4x, Citroën Saxo: 2x,
Citroën 2cv: 2x, Citroën C8: 1x, Citroën C1: 1x

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 03 januari 2016 09:32 PM
  [ # 2 ]

Hee, ik heb ook een NH-JK gehad Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Dinges
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 182
Geregistreerd: 19-07-2006

Gepost: 04 januari 2016 08:31 AM
  [ # 3 ]

Tja… Het is dan ook een fijne auto heb ik gemerkt! Veel plezier met je nieuwe auto, komt vast goed aan de voorgangers te zien Smile

Mooie wagen buurman….

Profiel  
 
Gepost: 04 januari 2016 09:32 PM
  [ # 4 ]
2d schreef:

Hee, ik heb ook een NH-JK gehad Smile

Welke NH-JK heb je gehad?

Dinges schreef:

Tja… Het is dan ook een fijne auto heb ik gemerkt! Veel plezier met je nieuwe auto, komt vast goed aan de voorgangers te zien Smile

Het zijn inderdaad fijne auto’s. Het moest een Ph.3 zijn, met niet al teveel kilometers. Mijn vorige Xsara’s kocht ik op respectievelijk 57.000km (Coupé), 67.000km (Break), 44.000km (Berline 44-LP-PX). De huidige staat nu op 122.000, voor mijn doen eigenlijk veel, maar er wordt maar weinig met minder aangeboden. Nu één met 60.000km op de klok, maar die is ook meteen behoorlijk aan de prijs…
Ben voordat ik deze kocht bij 3 andere Xsara’s wezen kijken. Een break met een gierend druklager en een Berline die maar 46.000km had gelopen, maar geen paneel zonder schade had… Vooralsnog ben ik blij met m’n keuze!

Citroën AX: 8x, Citroën ZX: 2x, Citroën Xsara: 4x, Citroën Saxo: 2x,
Citroën 2cv: 2x, Citroën C8: 1x, Citroën C1: 1x

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 04 januari 2016 10:17 PM
  [ # 5 ]

Deze: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/216351/

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook