Mathijs’ GSA Pallas C-Matic
mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 22 december 2015 09:15 PM

Na een jaar of 4 geen GSA te hebben gehad kwam er ineens een hele leuke auto voorbij. Het is een project auto waar al aardig wat aan is gedaan en de auto zal ook bekend zijn bij een aantal mensen denk ik. Het gaan om een blauw gerolde GSA Pallas C-Matic uit ‘80. Staat al een aantal jaar stil dus er is wel wat werk te doen maar de auto verdient het om de weg weer op te gaan.

Wat ik zo kon zien zit er een G13/625 blok in met een Weber carb en Ducelier ontsteking. De dustributie moet natuurlijk vervangen worden en zal ook droog gelegd moeten worden. Zijn er speciale dingen waar ik bij dit blok op moet letten? De bollen voor zijn van 2008 dus die zullen wel plat zijn.

Voor nu ben ik op zoek naar wat dingen zoals een benzinepom en een geleider voor het linker voorraam. Die is wat brakkig.

My other car is a broomstick.

Profiel  
 
VitamineC
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 02-10-2009

- GS/GSA Special
Gepost: 22 december 2015 09:35 PM
  [ # 1 ]

Cool! Gefeliciteerd man! Dat brengt de populatie hier weer op peil Wink
Fotos ?

Hans

Profiel  
 
mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 22 december 2015 09:42 PM
  [ # 2 ]

Foto’s heb ik nog niet echt. Wat oppervlakkige gemaakt maar niet mooi genoeg om te plaatsen :p. Heb er zin in! Zal denk ik nig wel even duren voordat ie ook echt op de weg gaat hoor. Gelukkig heb ik de Visa nog Smile

My other car is a broomstick.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook