Navigatie C5 - bouwjaar Juni 2008
panoo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 29-12-2015

Gepost: 29 december 2015 01:22 PM

Hallo,

Ik loop tegen een probleem aan met installatie van nieuwe kaarten.  Ik vermoed dat mijn C5 is uitgerust
met een RT4 systeem (harde schijf). Ik heb later zelf uitgebreid met USB kabel en heb de nieuwste firmware
8.31 er op staan.

Ik wil nu kaarten installeren via USB.  Ik de kaarten via een uitgepakt ISO bestand overgezet naar de USB.

Het probleem is als volgt.  De USB wordt geladen.  Op een gegeven moment komt de vraag of ik de kaarten wil
installeren ja/nee (motor laten lopen).  Ik kies uiteraard ja.  Systeem zegt dat de gegevens worden gelezen
en het systeem start vervolgens opnieuw op.  Na een aantal minuten komt de melding “geen audiotracks herkend” en vervolgens gebeurd er helemaal niets meer. 

De update lijkt dus steeds te stoppen.

Ik heb al diverse dingen geprobeerd (andere USB, andere kaarten), maar steeds met hetzelde resultaat.  Wat
zou ik verder nog kunnen proberen ?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

gr.
Patrick

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2034
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 30 december 2015 01:47 PM
  [ # 1 ]

Je moet de kaarten niet via een “uitgepakt ISO bestand” op de USB zetten, maar simpelweg vanaf de originele CD op de USB kopiëren.

Zó doe ik het ook, dat gaat prima.
Daarmee vermijd ik eventuele leesproblemen via de CD speler.

Voor alle duidelijkheid: ik heb de originele CD’s 2015/2016 in mijn bezit, geen illegale spullen dus Idea 

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook