2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
membraan vacuümvervroeger
dirkvdmei
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009

- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Gepost: 12 maart 2016 06:33 PM
  [ # 16 ]

Zo…..dat is inderdaad aardig aan de prijs, maar…...vindt ze maar eens.

Dat dat gelukt is lijkt me al een klein wondertje.

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 13 maart 2016 01:51 PM
  [ # 17 ]

Wonder of niet, ik heb zoveel wonders niet in mijn portemonnee!
Voor zoiets eenvoudigs heb ik het gewoon niet over. Zeker gezien dit waarschijnlijk ook gewoon een NOS is, met hetzelfde verdroogde rubber aan de binnenkant.

Dan stap ik liever over op een ander systeem, of ga kijken of ik het op een andere manier kan fixen.

Iemand nog een hele in de aanbieding?

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
dirkvdmei
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009

- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Gepost: 13 maart 2016 02:48 PM
  [ # 18 ]

Ik heb nog twee gebruikte SEV Marchal’s met goede vac. doos op reserve.
Daar kun je 1 van overnemen als je wilt.

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 15 maart 2016 08:37 AM
  [ # 19 ]

Bedankt, maar ik hou het liever bij Ducelliers, daar heb ik nog een paar kappen en rotors voor liggen. Of zijn de vacuum dozen uitwisselbaar, verwacht van niet eigenlijk…

Heb nog eens zitten nadenken, maar ik denk dat Midvriesland wel gelijk heeft. Ik zal het nog eens bekijken adhv het compensatiegaatje.
Ik bedoel dat ze nooit hun vacuum kunnen vasthouden er zit immers een compensatiegaatje aan dezelfde kant als de vacuum aansluiting

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
jantje1948
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9907
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 15 maart 2016 12:13 PM
  [ # 20 ]

Zuig er eens aan terwijl je dat gaatje dichthoudt en kijk wat er dan gebeurt.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 15 maart 2016 07:44 PM
  [ # 21 ]

precies dat was ook mijn idee, dan heb ik er precies 1 die wel het vacuum vast wil houden. De andere niet. Die zijn dus lek, lekker dan!

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 15 maart 2016 09:46 PM
  [ # 22 ]
Profiel  
 
roland
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 266
Geregistreerd: 05-01-2004

Gepost: 15 maart 2016 09:55 PM
  [ # 23 ]

Het zou kunnen vragen in ieder geval voor hoeveel graden deze toereikend is, het origineel is 16 graden en dit te lezen op het armpje

Heb gereden in xantia 2.0 8v ber .ax volcane bx 1.4 saxo 1.1 en 1.4 xantia br 2.0 16v, C5 br 2.0 excl 2004 Rij nu C5 tourer 2.0 exclusive van 08.08.08 en een GSA 1981 en DS 21 pallas 1968.
Ja, je hebt nu eenmaal auto’s en Citroeën

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 16 maart 2016 10:54 AM
  [ # 24 ]

dat is er een van 6, met een sleutelvijltje kun je dit wel vergroten door de inkeping gelijk te maken aan die van de GSA.

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 16 maart 2016 01:38 PM
  [ # 25 ]
Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43070
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 16 maart 2016 01:42 PM
  [ # 26 ]
karelk schreef:

beter duur dan niet te koop:
http://www.ebay.fr/itm/Ensemble-capsule-depression-capteur-magnetique-pour-allumeur-Ducellier-/291600267709?hash=item43e4baf9bd

Nog geen 100 euro. Waar hebben we het over. Wist je trouwens dat dat rubber vooral last heeft van de warmte onder de motorkap en de temperatuurwisselingen? Dat een NOS onderdeel “dus ook wel een verdroogd rubber zal hebben” is een aanname die mijns inziens niet correct is. Ik gebruik vaak liever NOS onderdelen dan ouwe meuk of nagemaakte troep.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 16 maart 2016 09:38 PM
  [ # 27 ]

Voor een onderdeel van een paar euro vind ik een kleine 100 euro veel geld. Kennelijk zit jij slapper in je was!

Je hebt overigens gelijk wat betreft je NOS opvatting.

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 17 maart 2016 10:27 AM
  [ # 28 ]

lol, die AX sleutelaar; een membraam van ducttape!

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 18 maart 2016 02:33 PM
  [ # 29 ]

Als dat onderdeel je motor beter doet lopen en het bijna niet te krijgen is zou ik dat onderdeel kopen en het membraan gaat stuk door warmte en evt olie. De gene die te koop wordt aangeboden zal zeker niet verdroogt zijn.Nogmaals kopen dat ding.
mvg,joost

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 22 maart 2016 10:13 PM
  [ # 30 ]

Alle GSA rijders doe je voordeel er mee!

Zuig aan je vervroeging terwijl je het gaatje aan de bovenkant afgedicht houdt. Is hij lek, (en die kans is zeer groot) koop dan het nieuwe onderdeel via e-bay!

Want het is bijna niet te krijgen en je motor gaat er beter van lopen.

Het is ook nog beter voor het milieu, en had ik al aangegeven dat je motortemperatuur naar beneden gaat?
repareren of reviseren kan altijd nog, kopen is straks onmogelijk!

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook