Vaarwel trouwe vriend
Flook
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 19-02-2013

Gepost: 07 april 2016 01:17 PM

Hallo allen!

Na een mooie 3 jaar komt er een einde aan. Mijn 2de wagen ooit zal de rest van zijn kilometers uitblazen bij een ander. De verleiding was immers te groot toen ik ging luisteren naar de restwaarde van mijn DS4 So Chic.
Ben zeer tevreden over de wagen zelf, echt een top bakkie! en knap cool smirk Het ligt dus zeker niet aan de wagen Mad Het ligt aan zijn ouder broertje.

Ik had mijn oog op een DS5 halfautomaat laten vallen bij de garage, 2dehands, business model. Eens aangekomen bleek deze bij een andere garage te staan. Mocht ze toevallig toch niet net 2 dagen geleden een DS5 Sport Chic (2012) hebben binnengekregen, vol automaat. Een testrit? Sloeg ik niet af!
Natuurlijk was ik meteen verkocht. Hoe zalig deze auto reed en vlot (2.0 160PK). Mooie Denon set erin, volledig leder, ... gewoonweg magnifiek.

Ik zal me maar verplaatsen van DS4 naar het DS5 forum cry

Nog een laatste fototje voor ie verdwijnt

PS: De garage bood me € 13 000 overname voor mijn DS4 So Chic met 39 000 KM. Dit lijkt me redelijk of denken jullie er anders over?


Mvg

Profiel  
 
C4yourself
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 296
Geregistreerd: 29-06-2007

- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
Gepost: 29 maart 2018 05:55 PM
  [ # 1 ]

Een maand of 3 geleden heb ik afscheid genomen van de DS4.
Een afscheid met gemengde gevoelens. De THP motor is heerlijk vlotte motor, maar helaas met zijn beperkingen.
Inhouden, vervuilde kleppen, distributieketting, het is mij allemaal niet bespaard gebleven.
Ik had van het merk “DS” meer betrouwbaarheid verwacht. In de 5 jaar dat ik hem gereden heb zijn er toch best wel een aantal dingetjes geweest die problemen gaven. Accu naar 3 jaar overleden, barstende portiergrepen (2x), lekkage, luidruchtige motorophanging, plakkende achterremmen, dure (legale) navigatie update,.... ga zo maar door.
Wel een heerlijk stille auto met een goede geluidsisolatie, zonder rammels.
Of ik heb ga missen? Nu nog niet, maar het blijft een beauty die je niet veel ziet.

Als er nog iemand winterwielen moet hebben ......

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook