Aftermarket radio installeren
Bulltje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 13-05-2016

Gepost: 14 mei 2016 09:59 AM

Ik heb een jumpy gekocht zonder radio totdat geen probleem .
Nu heb ik een JVC met scherm en DAB radio nu wil ik deze aanschakelen met aangepaste connector dat ze verkopen en met na meten van stroom toevoer blijkt er iets raar als ik het kontzak aanleg heb ik stroom op de juiste draad (rood) dus deze werkt op contact slot nu op het geheugen van de radio te behouden hebben we een stroom draad nodig die continu stroom levert en hier zit het pijn punt deze is niet aanwezig er komen op deze draad normaal geel tweedraden toe groen en wit weet iemand hier iets over jullie zouden een grote hulp zijn thanks of een schema hebben .

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 14 mei 2016 10:34 AM
  [ # 1 ]

Even zoeken op tussenstekker.  Je kunt een aftermarket helemaal niet zomaar inpluggen.

Zoek even op het forum, je bent nummer 33423 Wink

 

Profiel  
 
Bulltje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 13-05-2016

Gepost: 14 mei 2016 12:02 PM
  [ # 2 ]

Hey Rene thanks kan je vertellen wat ik juist moet vragen bij mijn dealer om niet met het verkeerde naar huis te gaan .
Ze hebben 3merken dat ze verdelen (citroen , renault , dacia , land en rangrover)  en zou graag geen probleem hebben met wat ik juist nodig heb .

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 14 mei 2016 12:12 PM
  [ # 3 ]

Een goede dealer weet welke je moet hebben het is een gewone tussenstekker. Bij mij zat er een extra draad aan die op de aansteker ging.  Dat is alles.

Op het forum staan er ook een paar. Even zoeken.

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook