Storing
rf
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 712
Geregistreerd: 02-08-2004

- Overig Panhard Dyna Alu
Gepost: 02 juni 2016 07:29 PM

Beste forumleden,

Sinds afgelopen dinsdag in het bezit gekomen van een mooie C3. Mooi model niet te veel kms met garantie, afleverbeurt en nieuwe APK. Keurig gewassen afgeleverd door de garage.

Thuis gekomen even langs de familie en laten zien. Toen we daar weggingen deed de auto het niet. Startmotor draaide wel, maar sloeg niet aan. Garage was al dicht. Leuk…
Wegenwacht gebeld en na een uur zoeken vond hij vocht in de stekkers van de ECU (als ik hem goed vertaal). Vermoedelijk bij de was-afleverbeurt (hogedruk wassen) gebeurd. Hij maakte de stekkers schoon, ingespoten met iets(?) en hop, hij deed het weer. Blij naar huis.

Dan vanmiddag: Bij het invoegen op de snelweg bokken en nog eens bokken. Niet harder dan 80. Gelukkig niet te ver van huis. De snelweg af en bij het optrekken weer bokken en niet op toeren komen. Met de alarmlichten aan in z’n 2 naar huis.
Het miezerde wel onderweg. Misschien maar beter niet meer bij vochtig weer rijden…
Ja, je wordt sarcastisch…

Iemand een idee, bv zelfde ervaringen? Morgen gaat de auto terug, heb garantie, maar ben toch benieuwd of dit herkenbaar is.

Betreft een C3 uit 2007 met 1.4 8 klepper.

Dyna Z1: Tout alu.

Profiel  
 
rf
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 712
Geregistreerd: 02-08-2004

- Overig Panhard Dyna Alu
Gepost: 02 juni 2016 07:32 PM
  [ # 1 ]

Zie ook 2 berichten lager over de C3 als caravantrekker. Misschien had ik daar verder moeten gaan…
Ik had de caravan al gereserveerd voor komende zaterdag om te gaan rijden.

Dyna Z1: Tout alu.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook