Bluetooth audio altijd horen
goessensj
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 20-05-2016

Gepost: 20 juni 2016 12:26 PM

Sinds kort rij ik met een Grand C4 Picasso (2014).
Heel vaak zet ik Waze op mijn smartphone (gekoppeld via bluetooth) aan voor verkeersinformatie en andere meldingen.

Is er een mogelijkheid om bluetooth audio (dus alle geluiden van mijn smartphone) steeds te laten horen, ookal luister ik radio/ipod ondertussen?

Profiel  
 
Basfeijen
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 601
Geregistreerd: 16-03-2011

Gepost: 20 juni 2016 01:15 PM
  [ # 1 ]

Misschien niet helemaal de reactie waar je op zit te wachten, maar is zo’n losse kleine bluetooth speaker niets? Zo’n ding van een tientje die ze overal verkopen tegenwoordig. Vaak aan te sluiten op 12v of 5v (usb), dus stroomvoorziening uit de auto moet wel te realiseren zijn.
Maar ik ken de systemen van de C4 Grand Picasso niet verder, dus misschien is het ook wel mogelijk op de manier zoals jij het zelf al beschrijft! Smile

doei

Profiel  
 
goessensj
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 20-05-2016

Gepost: 20 juni 2016 02:06 PM
  [ # 2 ]
Basfeijen schreef:

Misschien niet helemaal de reactie waar je op zit te wachten, maar is zo’n losse kleine bluetooth speaker niets? Zo’n ding van een tientje die ze overal verkopen tegenwoordig. Vaak aan te sluiten op 12v of 5v (usb), dus stroomvoorziening uit de auto moet wel te realiseren zijn.
Maar ik ken de systemen van de C4 Grand Picasso niet verder, dus misschien is het ook wel mogelijk op de manier zoals jij het zelf al beschrijft! Smile

Dat is een optie, maar out of the box ondersteuning heeft uiteraard mijn voorkeur.
In mijn Peugeot PartneR Tepee heb ik een houder van tomtom met ingebouwde bluetooth speaker.
Werkt goed, nadeel van die oplossing is dat hij geen rekening houdt met het volume van de radio.

Profiel  
 
alwins
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 254
Geregistreerd: 16-11-2008

- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
Gepost: 21 juni 2016 07:39 PM
  [ # 3 ]

zou dat niet standaard moeten zijn ? Ik heb zelf een Parrot in mn Picasso. Als ik de telefoon op stil zet, dan krijg ik alleen muziek, tomtom aanwijzingen en gesprekken via de speakers. Als ik op de telefoon geluid aan zet, dan krijg ik alles via de speakers, ook de SMS alerts enzo.
Werkt erg prettig Smile

Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive -  Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX

Profiel  
 
Herben
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 267
Geregistreerd: 27-04-2007

- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Gepost: 23 juni 2016 02:32 PM
  [ # 4 ]

Volgens mij is dat niet mogelijk. Of je kiest bluetooth als bron, of iets anders zoals radio, jukebox o.i.d.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook