Infotainment/Audio C4 Picasso II (2015)
BlokkerBrabant
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 02-07-2016

Gepost: 02 juli 2016 05:37 PM

Beste medeforummers,

Vorige week heb ik mijn (bijna) nieuwe Citroen C4 Picasso (BlueHDI 130, handgeschakeld, modeljaar 2015) opgehaald bij de dealer en ik ben verschrikkelijk tevreden over de auto!

Wel begin ik steeds meer geïnteresseerd te raken om zaken omtrent de audio/infotainment te vervangen/verbeteren.

Naast Citrofiel ben ik ook een redelijke audiofiel; ik wil graag weten wat de speaker dimensies zijn (ik kan dit nergens op het internet vinden). Dit omdat ik het huidige audio-systeem graag wil vervangen door een beter systeem. Is er iemand die toevallig weet wat de dimensies van de 8 plekken waar speakers geplaatst kunnen worden zijn? En is er achter in de kofferbak al een aansluiting voor een subwoofer (ik heb momenteel niet de JBL speakers)?

Ook zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid bestaat om te upgraden naar het nieuwe Citroen ConnectNav 3D systeem (het infotainment-systeem wat in onder andere de gefacelifte C4 Picasso (2016) te vinden is).
Ik ga er niet vanuit dat het alleen een simpel verschil van software is; maar wat is ervoor benodigd en hoeveel zou het kosten om dit systeem in mijn C4 Picasso van modeljaar 2015 te zetten?

Alvast bedankt! Smile

Profiel  
 
Darksens
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 12-03-2016

Gepost: 05 juli 2016 02:07 PM
  [ # 1 ]

Ben ook wel nieuwsgierig. Net een gloednieuwe C4 Gr Picasso opgehaald dit weekend en heb mijn twijfels over de navigatie. Of ik zie veel dingen over het hoofd of hij is echt heel erg beperkt. Ik kan niet eens mijn aankomsttijd zichtbaar krijgen op het scherm.

Profiel  
 
Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 07 juli 2016 11:26 AM
  [ # 2 ]

Als je dezelfde navigatie heb als ik zie je de aankomsttijd niet op het scherm waarop de kaart staat, maar op het scherm daarboven wat in het midden van je dashboard zit.

Profiel  
 
Darksens
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 12-03-2016

Gepost: 07 juli 2016 12:23 PM
  [ # 3 ]

Heb hem gevonden. Dank je wel. Waarschijnlijk dezelfde nav. Weet jij misschien ook of het mogelijk is om geen meldingen te krijgen in het bovenste scherm aan de rechterkant. Ik zou ze graag gewoon op de nav zelf hebben. Dus gewoon het rechtsaf, linksaf enz op het 7” scherm en niet meer op het 12” scherm aan de rechterkant. Ik vind de nav op het 7” scherm nogal overbodig nu. Tis net een actieve landkaart maar verder niet.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 07 juli 2016 12:27 PM
  [ # 4 ]

Dit draadje ging meer over audio. Voor vragen over de navigatie zijn er centrale topics voor MyWay, eMyWay en Connect Nav onder Elektronica…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Darksens
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 12-03-2016

Gepost: 07 juli 2016 01:05 PM
  [ # 5 ]

Oké prima, maar is in de basis het bericht van de poster hier dan wel op zijn plaats? Laatste gedeelte gaat toch echt over navigatie en het de hele post over het infotainment systeem.  cheese

Profiel  
 
tim1993
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013

- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
Gepost: 07 juli 2016 01:26 PM
  [ # 6 ]
BlokkerBrabant schreef:

Is er iemand die toevallig weet wat de dimensies van de 8 plekken waar speakers geplaatst kunnen worden zijn? En is er achter in de kofferbak al een aansluiting voor een subwoofer (ik heb momenteel niet de JBL speakers)?

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je vier stuks 16,5cm speakers hebt + nog twee tweeters in je dash (afmetingen onbekend). Aangezien er ±10 verschillende draadbomen zijn voor jouw auto moet je er maar niet vanuit gaan dat je de aansluitingen hebt liggen voor de sub.

BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook