5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
Citroën C4 coupé 2005 radio aux aansluiten
Paul2016
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 09-07-2016

Gepost: 23 april 2017 11:17 AM
  [ # 61 ]

Bij mij is de yatour raar aan het doen. Van de een op andere dag werkt deze niet meer lekker. Kables zitten er nog goed in etc en geen aanpassing in geweest. Ik gebruikte niet meer de usb of sd mogelijkheid (toch nog te vele geode om mp3’s erop te zetten Razz)

Ik gebruikte de 3.5mm optie om zo mijn telefoon met spotify erop te krijgen. Werkte allemaal perfect en nog makkelijker Smile

Echter de laatste tijd als ik dit gebruik (of alsnog usb) kreeg ik geen audio of heel slecht uit 1 speaker etc. Was niet te doen. Als ik dan de kabel uit de yatour haal, weer terug draai werkte alles weer. Maar om dit nu elke keer te moeten doen als ik instap…...

Laatst dus maar een simpele aux kabel + stekker gekocht omdat ik eigenlijk toch maar alleen die gebruik is de aux niet actief op de radio -_- Moet ik weer langs ene dealer (of iemand omgeving eindhoven die dit kan inschakelen?)

Smile

Profiel  
 
Rens Olthof
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 31-05-2017

Gepost: 31 mei 2017 10:21 PM
  [ # 62 ]

Vervelend, heb je al geprobeert meerdere malen op source te drukken?

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 01 juni 2017 04:48 PM
  [ # 63 ]

Nee hij hoeft dan niet opnieuw te worden geopend in de bsi, want dat is immers al gedaan,  je kan even natuurlijk contact opnemen met die dealer in Rotterdam , van yatour,
En je moet niet alleen de kabel van de yatour eraf halen ook die van de radio zelf, dan eerst weer de yatour erop, en dan de radio weer aansluiten,

Profiel  
 
JCA
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 12-05-2018

Gepost: 19 juni 2019 12:25 PM
  [ # 64 ]

Ik heb gister ook een yatour gekocht.

Maar via Aux aan mijn mobiel is het geluid heel zacht. Telefoon uiteraard op zn hardst en dan moet ik de autoradio volume ook bijna helemaal open zetten. Daarnaast is de geluidskwaliteit erg matig. Net alsof het mono is zonder bass.
De fm radio en cd klinken vele maler beter

Ik heb ook geprobeerd om een aux naar Bluetooth reveiver aan te sluiten. Dit werkt. Dus ik heb nu ook via Bluetooth muziek van b.v. Spotify.
Maar ook dit is heel zacht en de kwaliteit is matig zonder bas.

Hebben jullie hier een oplossing voor ?

Fastfred had al gerefereerd aan een topic van een Peugeot die zelf een versterker er tussen had gesoldeerd. Maar als ik zo aan de slag moet koop ik liever een andere radio met DAB+
Maar dan wil ik wel graag de stuur bediening behouden. Iemand nog suggesties voor een after market radio ?

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook