Inleren afstandsbediening c5 berline 2002
Pajurg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 17-08-2016

Gepost: 23 augustus 2016 05:26 PM

Beste Citroën eigenaren,

Ik ben sinds vorige week trotse eigenaar geworden van een c5 berline uit 2002…  echt fantastisch want ik reed een honda civic, ik heb tot nu toe alleen maar één probleempje gevonden wat ik echt wel WIL VERHELPEN…  het is de afstandsbediening….., volgens de citroen dealer waar ik ben geweest (zonder afspraak)  doet de afstandsbediening wel zenden maar doet de auto niet ontvangen….  Kan iemand me hier iets over vertellen en of uitleggen wat ik moet doen om dit werkend te krijgen??  De dealer zei al iets van sleutel in het contact met sluiten ingedrukt houden (ca 15 sec.), wat ik ook probeer.. het lukt mij niet om het werkend te krijgen, wat ik wel ziet is moment dat ik de ab sluiten indrukt vanaf buiten de auto ik de snelheidsmeter ziet bewegen en het led aan ziet schieten.  HELP AUB


P.s. Heb al menige forum posts bezocht om het uit te vogelen, mijn excuses voor het eventuele niet goed te hebben gekeken..

Mvg Jurgen verschuren

Profiel  
 
frankgoud
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 81
Geregistreerd: 08-11-2014

- C5 break 2l lp
Gepost: 23 augustus 2016 05:44 PM
  [ # 1 ]

Bijvoorbeeld na vervangen batterij.

Afstandsbediening inleren:

In de auto gaan zitten alles dicht en 1 minuut wachten totdat alles in rust is.

Dan contact aan zetten en knopje van vergrendelen minimaal 5 seconden indrukken,

contact uit en 1 minuut wachten.

Met dank aan Menno!

Groet, Jan

Profiel  
 
Pajurg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 17-08-2016

Gepost: 23 augustus 2016 06:01 PM
  [ # 2 ]

Dit is een drie knops ab… Derde knop is voor ramen of iets dergelijks,  Het openen en sluiten is inmiddels gelukt.. Met dank aan jou en Menno

Profiel  
 
Pajurg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 17-08-2016

Gepost: 23 augustus 2016 06:48 PM
  [ # 3 ]

Weet iemand toevallig ook hoe de derde knop werkt van de ab, sluiten en openen is inmiddels gelukt.

Profiel  
 
frankgoud
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 81
Geregistreerd: 08-11-2014

- C5 break 2l lp
Gepost: 23 augustus 2016 07:09 PM
  [ # 4 ]

Met de derde knop kunnen na parkeren de open ramen gesloten worden of de gesloten ramen op een kier-stand gezet. Vindt de hond prettig. (Als het niet tè warm is en het niet zo lang duurt.)

Groet, Jan

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook