even voorstellen
Goldkiwi
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 02-09-2016

Gepost: 03 september 2016 12:00 PM

Hoi allemaal Smile

Ik ben sinds een maandje de eigenaar van een leuke citroen saxo! Gekocht van iemand die ik goed ken en vertrouw. Hij knapt auto’s op.. Hij heeft de distributieriem en waterpomp vervangen, olie ververst etc. en de auto helemaal gechecked. Heb er 600 euro voor betaald, ik vond dit zelf wel een goee prijs voor een autootje dat nog aardig wat jaartjes mee kan (ik zie ze overigens wel voor minder op marktplaats staan af en toe, maar weet niet of dat betrouwbare verkopers zijn). Heb eerder een subaru vivio bij hem gekocht en dat was een heerlijk eerste autootje, (duizenden kilometers mee gereden, waaronder door de zwitserse alpen!) maar na 3 jaar helaas niet meer de moeite waard om op te knappen… oud dingetje, had er ook maar 350 euro voor betaald haha.
Het enige nadeel: geen stuurbekrachtiging. Maar goed, dan moet ik maar spierballen kweken.

Ik zit er wel aan te denken om hem een keer om te ruilen voor een wat grotere auto, aangezien mijn vriend vaak optredens heeft waarvoor we z’n drumstel mee moet slepen, daar is een grotere auto toch wat handiger voor Smile

Groetjes,
Jantine

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook