Remmen DS5
Surfroy01
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 47
Geregistreerd: 05-04-2016

Gepost: 05 september 2016 10:42 AM

......

The most dangerous nut in my DS5 is the one that holds the steering wheel, me!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 05 september 2016 11:51 AM
  [ # 1 ]

Wat een pech. Ik vind je topictitel erg verwarrend. Ik weet van mijn C1 dat hij heel erg hard remt.
De C1 rijder reageerde natuurlijk al later op de remlichten van de DS5. En dat kost een seconde.  En dat zijn natuurlijk nét de fatale meters.

 

Profiel  
 
Surfroy01
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 47
Geregistreerd: 05-04-2016

Gepost: 05 september 2016 12:04 PM
  [ # 2 ]

Tsja dat was als grap bedoelt, tref ik net een C1 rijder die zich persoonlijk aangesproken voelt? Natturlijk is het in 99 van de 100 gevallen de bestuurder die achterop rijd, te weinig afstand hield, niet oplettend genoeg was. En in 1 van de 100 gevallen kan het een technisch gebrek zijn of remt die auto voor je toch harder af dan jouw voiture kan remmen.

Wat mijn zoon kenmerkend vond toen de bestuurster uitstapte, was dat ze vloekend en tierend begon waarom hij zo hard remde en dat ze nu haar auto een tijdje kwijt is, waarop mijn zoon begripvol vroeg, met je hoofd tegen het raam geklapt misschien? Dus ik denk dat de oorzaak van aanrijding wel te raden valt.

The most dangerous nut in my DS5 is the one that holds the steering wheel, me!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 05 september 2016 12:07 PM
  [ # 3 ]

Nee, niet persoonlijk aangesproken hoor. Absoluut niet.

Ik weet alleen dat hij erg hard remt.


Als ik je reactie nog eens even lees, lijkt het alsof de C1 rijder iets anders aan het doen was.  En dat is helaas heel vaak het geval in het verkeer.

Ik denk dat ik op mijn C5 een enorm stootkussen aan de voorkant ga zetten.
Want elke keer rijdt de eerste wagen bij het op groen gaan van het verkeerslicht niet weg.  Even een appie afmaken zeker Laughing

 

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook