3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Trots
Han S
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3816

Gepost: 02 augustus 2018 12:24 AM
  [ # 31 ]

Gisteren las ik de overlijdensadvertentie van de man die hem het langst in bezit heeft gehad, meer dan 40 jaar heeft hij hem gehad. Hij was een bijzondere man, was apetrots op het feit dat hij een echte Norton bezat.

Hij was ook jarenlang lid van de Norton club, maar had geen rijbewijs en heeft dus nooit met de motor mogen rijden. Hij heeft hem gedemonteerd met de bedoeling welke altijd een vraag zal blijven, maar hem nooit meer in elkaar gezet.

Ik heb vaak nagedacht of ik met de prachtige motor bij hem langs zou gaan, maar ik was bang dat hij daardoor gefrustreerd zou raken, dus dat heb ik niet gedaan.

Ik heb hem wel eens gesproken bij het winkelcentrum en hem uitgenodigd om de motor te komen bekijken als hij daar behoefte toe voelde. Maar hij is nooit gekomen.

Nu kan het niet meer, Dirk is overleden. 65 jaar is hij geworden. Ik had graag een rondje gereden met Dirk achterop, maar dat mocht niet zo zijn.

Op zich vind ik het heel triest dat iemand meer dan 40 jaar een prachtige motor bezit, maar er nooit van heeft kunnen genieten zoals dat hoort, want er mee rijden is echt een feest en dat heeft hij nooit geproefd.

Hopelijk bekijkt Dirk ‘zijn’ prachtige Norton nu van gene zijde.

Rust zacht beste Dirk.

Profiel  

Han S
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 augustus 2018 12:38 AM
  [ # 32 ]

Profiel  

Han S
> 3000 berichten

Gepost: 09 november 2018 12:34 AM
  [ # 33 ]

De vorige foto is kennelijk niet te zien, is een foto van facebook waarop de motor in de woonkamer staat. Na de zomer gaat hij naar binnen waar het warm en droog is.

Ik heb afgelopen zomer een aantal malen met hem gereden en het stuurt wonderbaarlijk makkelijk. Alles gaat bijna vanzelf en eigenlijk rijdt het voor een 61 jaar oude motor best wel heel erg goed.

Profiel  

RensKorevaar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17216

Gepost: 09 november 2018 01:18 AM
  [ # 34 ]

Mooi is-ie! very good

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2018 | adverteren
Facebook