auto looopt maar slaat altijd weer af,.
frankboy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 02-11-2016

Gepost: 03 november 2016 11:12 AM

mijn citroen Xsara Picasso 2006 1.6 motor rijd niet meer nadat we de koppeling platen hebben vernieuwd we hebben hem toen laten uit lazen en toen gaf hij als foutmelding aan dat de bobine kapot was we hebben toen de bobine en alle bougies vernieuwd, en het vliegwiel sensor.
De auto liep nog steeds niet, toen maar weer naar de citroen garage gebracht, deze heeft de eigenaar de auto weer uitgelezen, het was een raadsel waarom de auto niet wilde lopen, uiteindelijk heeft hij alle kabels een keer los gemaakt en weer vast gemaakt en alles gereset en bingo hij reed weer.
6 dagen later startte hij wel maar sloeg ook ieders keer weer af, hij gaf als foutmelding motor regeling aan, hij startte wel maar sloeg ook weer af. weer naar de citroen garage gebracht weer uitgelezen geworden en toen gaf hij 40 fout meldingen aan, weer een raadsel volgens de garage, wie o wie kan mij hier bij helpen.

groetjes frank

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 03 november 2016 09:04 PM
  [ # 1 ]

In eens 40 meldingen? Dan niet serieus nemen,  hij start wel??? Maar slaat af bij gas geven?  Klinkt dan als brandstofpomp,  omdat er geen druk op systeem komt, valt er een hoop weg,  dus veel storingen,  dus druk checken, of opbrengst, als je geen meter hebt,

Profiel  
 
frankboy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 02-11-2016

Gepost: 05 november 2016 12:28 PM
  [ # 2 ]

hoi,
ik heb dit allemaal al gedaan,als ik hem op contact heb komt er genoeg benzine uit de pomp dus daar ligt het niet aan.
de auto loopt hooguit 5 min en dan slaat hij meteen weer af .
groetjes frank

Profiel  
 
frankboy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 02-11-2016

Gepost: 05 november 2016 07:04 PM
  [ # 3 ]

gedankt nog beremans voor het mee denk van de auto ga morgen de kabelboom maar een naar kijk of ik iets kan van gr frank

Profiel  
 
frankboy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 02-11-2016

Gepost: 08 november 2016 05:21 PM
  [ # 4 ]

hoi allemaal de kabelboom geleek maar niets te vinden de auto geeft motor regelaar aan heeft een nog een een goed tip voor mij groetjes frank

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook