4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
100 jaar Citroën, Maurik, 10-12 aug 2018
Brun
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 213
Geregistreerd: 08-10-2014

- ID/DS DS 23 Pallas
Gepost: 19 juli 2018 02:15 AM
  [ # 46 ]

Een evenement moet publiek toegankelijk zijn   of   het is een besloten feest.

Gemeente Buren: 
“Een evenement met meer dan 100 bezoekers kan niet worden aangemerkt als besloten feest.”

Wat nu lijkt te ontstaan is een besloten feest met meer dan 100 bezoekers….


Een Gemeente kan wel nadere eisen stellen die te maken hebben met overlast, veiligheid, milieu enz.,
Een Gemeente kan niet gaan bepalen wie er wel of niet op andermans feestje mogen komen.

Dat is wel wat hier wordt voorgesteld.


‘T is allemaal onze hobby en ik beperk m’n bericht zoveel mogelijk om het “leuk te houden” op het forum,  maar toch mijn advies aan de organisatie:

Duik er nog eens in,  de verstrekte (?) vergunning “houd geen stand” aldus de jurisprudentie.nono


(PB voor meer info wanneer gewenst)

DS23 Pallas, C5 Exclusive, Jumpy, BX19 GTi 16v, Acadiane, Saxo

“Zonder smering gaat alles naar de ter**g”

Profiel  
 
100 jaar Citroen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 04-05-2017

Gepost: 19 juli 2018 01:42 PM
  [ # 47 ]

10-12 augustus 2018, voorkom lange rijen bij de ingang, bestel nu hier je kaartjes voor het mooiste feest van het jaar! https://100jaarcitroentickets.nl/tickets/

Afbeelding Bijlagen
logo_100_jaar_blauw_avatar.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
jjbstolk
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 12-03-2004

- Xantia 3.0 V6 Exclusieve
- C3 1.2 PureTech 82pk S&S Origins
- C5 C5 Break 2.0 16v
Gepost: 19 juli 2018 01:57 PM
  [ # 48 ]
waterman schreef:
Arjan Verkade schreef:

Worden bezoekers die aan de deur een kaartje willen kopen geweigerd zonder club lidmaatschap?

En hoe zit dit mensen van de organisatie? Kunnen jullie hier even een eenduidig antwoord op geven aub?

Is hier al duidelijkheid over?

Citroen C5 Break 2007 2.0 16v
Citroen Xantia 3.0 V6 Berline (handbak)
Citroen C3 Origins edition 2020 (Alleen zakelijk)

Auto historie:
Citroen Visa 1.1 RE Leader 1986
Grand C4 Picasso 1.6VTI
Citroen C5 Break Caractere 2006, 2.0 16v LPG-G3, Lederen interieur, Xenon H7R
Peugeot 307 Break Navteq 2005, 1.6 16v LPG-G3
Citroen Xsara Break 2000, 1.4 LPG-G3
Citroen Xantia Berline Tentation 1995, 1.6 8v
Rover 620Si e2 1994, 2.0 16v
Seat Ibiza CLX 1994 1.9D

Profiel  
 
Brun
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 213
Geregistreerd: 08-10-2014

- ID/DS DS 23 Pallas
Gepost: 19 juli 2018 05:12 PM
  [ # 49 ]

Een evenement moet publiek toegankelijk zijn

PB-tje van organisatie gehad met enige uitleg waarbij de organisatie aangeeft dat zij al het mogelijke gedaan heeft om de viering zo toegankelijk mogelijk te houden binnen de mogelijkheden die werden geboden.

DS23 Pallas, C5 Exclusive, Jumpy, BX19 GTi 16v, Acadiane, Saxo

“Zonder smering gaat alles naar de ter**g”

Profiel  
 
100 jaar Citroen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 04-05-2017

Gepost: 20 juli 2018 09:29 AM
  [ # 50 ]
Brun schreef:

Een evenement moet publiek toegankelijk zijn

PB-tje van organisatie gehad met enige uitleg waarbij de organisatie aangeeft dat zij al het mogelijke gedaan heeft om de viering zo toegankelijk mogelijk te houden binnen de mogelijkheden die werden geboden.

Dank voor de terugkoppeling! Laat voorop staan dat echt iedereen welkom is, bij vragen benader ons via PB, facebook, mail telefoon.

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 20 juli 2018 10:05 AM
  [ # 51 ]

Wat voor gevolgen heeft dit voor de verantwoordelijkheid en/of aansprakelijkheid van de betreffende club waar de bezoeker lid van is? Als AX Club hebben wij bv. aangegeven als club niet deel te nemen aan het evenement, maar de AX Club staat wel in de lijst met ‘toegestane’ clubs.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat het een erg leuk en geslaagd evenement wordt. Als ik tijd en mogelijkheid heb, kom ik ook zeker een dagje langs.

Profiel  
 
100 jaar Citroen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 04-05-2017

Gepost: 20 juli 2018 10:27 AM
  [ # 52 ]

Hoi Bossie,

Goede vragen en hier een kleine toelichting. De verschillende clubs hebben geen verantwoordelijkheid en/of aansprakelijkheid richting dit feest, natuurlijk zijn alle clubs van harte welkom.

Enige wat wij vragen is om bij het bestellen van kaarten aan te geven bij welke citroen club je zit en bij de ingang je ledenpas te laten zien.

Je forum-naam wordt ook gezien als citroen club, bij online kaarten onder het kopje overige kan je dit aangeven. Daarmee sta je bij ons op de lijst met naam en club. Zo zijn er meer clubs die geen ledenpas kennen dus graag vooraf bij aankoop van de kaartjes aangeven bij welke club je zit!


Als er vragen zijn stuur gerust een PM!

 

Profiel  
 
jeroen-2cv
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 383
Geregistreerd: 23-10-2008

- 2CV 6 Club
- Dyane Acadiane 86
- Visa II Club
- Visa 14 TRS
Gepost: 01 augustus 2018 12:34 PM
  [ # 53 ]

Jsmmer dat er met de prijzen weer gediscrimineerd wordt, kom je alleen betaal je ongeveer voor 2 personen.
Dezelfde gedachte als bij de ICCCR in 2016.

Als je alleen gaat ben je wel heel veel geld kwijt. Jammer dat het zo moet in Citroën minnend Nederland.
Hou het laagdrempelig en betaalbaar, ook voor mensen die alleen willen komen !!

Profiel  
 
Kunstenvliegwerk
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 947
Geregistreerd: 23-07-2008

- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Gepost: 01 augustus 2018 02:26 PM
  [ # 54 ]

Ik was helemaal de tijd vergeten maar probeer toch te gaan. Ik kan op de website trouwens niet vinden of er een kindertarief is. Iemand een idee?

edit. nu wel gevonden: tot 12 jaar gratis, daarna kennelijk de full monty. cheese

Profiel  
 
FastFred
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1966
Geregistreerd: 28-06-2012

- C4 (2004-heden) Coupe VTS 2.0 16v
Gepost: 01 augustus 2018 02:45 PM
  [ # 55 ]
100 jaar Citroen schreef:

Beste Citroënrijder

De Gemeente Buren, waar het Eiland van Maurik onder valt, heeft doen besluiten dat ons evenement onder een andere vergunning valt. Dit houdt concreet in dat ‘bezoekers’ aangemeld moeten zijn bij EEN Citroënclub. Wij willen iedereen door middel van deze aankondiging daarom vriendelijk vragen de lidmaatschapskaart van de club van het type Citroën waar u lid van bent dan mee te nemen.
Mocht u hierover vragen hebben, neem dan contact op via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken), of bel ons op telefoonnummer 0180-550799.

Ik ben benieuwd hoe men dit wil controleren. Ik mag dus niet komen, want er is geen C4 club?

Of ik print gewoon de registratiemail uit van Citroën-forum Smile

Ex: ZX NP-JZ-34

Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon

Profiel  
 
100 jaar Citroen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 04-05-2017

Gepost: 01 augustus 2018 05:11 PM
  [ # 56 ]

Best FastFred,

Bij het online kopen van een kaartje moet je aangeven bij welke club je zit, hier mag je ook onder het kopje anderen het C-F opgeven met je forumnaam, daarmee sta je bij ons op de lijst. Er zijn meerdere clubs die geen fysiek lidmaatschapskaart hebben hierdoor is vooraf online aangeven voldoende.

Profiel  
 
100 jaar Citroen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 04-05-2017

Gepost: 01 augustus 2018 05:16 PM
  [ # 57 ]

Beste Citroënrijder

Het is bijna zover: op 10 augustus begint 100 jaar Citroën! We hopen jullie allen te verwelkomen op drie mooie dagen met verrassende activiteiten voor de echte Citroënliefhebber! 

Vaar mee met de ‘Kamfibie’
Erik Jan Elmers uit Hengelo bouwde een kampeerauto-amfibie. Hij heeft er al verschillende wateren in binnen- en buitenland mee bevaren, maar hij is nog steeds bezig zijn tot varende camper verbouwde Citroën CX Break te perfectioneren.
Tijdens 100 jaar Citroën krijg je de unieke gelegenheid om mee te varen.

Muziek
Tijdens het evenement 100 Jaar Citroën hebben we een aantal optredens met live muziek.

Op vrijdagavond en zondag treedt de zanger Ben Karsten op. Hij is DJ en live-artiest. Op zijn repertoire staat het Nederlandse lied, maar ook muziek van de Beatles tot Queen en Motown.

Op zaterdagavond treedt de band ‘Avenue’ op, zij spelen muziek uit de jaren 70, 80 en later, evenals liedjes van eigen repertoire. Ze vieren dan tevens hun 55-jarig jubileum tijdens de gezellige BBQ.

Vrijwilligers welkom!
Om ons evenement vlekkeloos te laten verlopen zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers. Dus wil je ons team komen versterken? Meld je dan aan via een mailtje naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). Aanmelden kan t/m zondag 5 augustus.

Tickets
T/m vrijdag 3 augustus kun je via tickets nog inschrijven voor een Event-pas. We raden het af om op de bonnefooi te komen overnachten, het terrein is al aardig vol.

T/m woensdag 8 augustus kun je via tickets nog dagkaarten bestellen. Heb je vragen, neem dan contact op met .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of bel 06 409 854 39.

Zie ook onze website voor verdere informatie en telefoonnummers.

Gezien de enorme droogte willen we benadrukken dat voor ieders veiligheid ROKEN en OPEN VUUR ten strengste VERBODEN zijn! Dit geldt jammer genoeg ook voor een BBQ op het terrein. De georganiseerde BBQ op zaterdagavond vindt wel plaats.

Lidmaatschapskaart mee
Bezoekers van 100 Jaar Citroën moeten zijn aangemeld bij een Citroënclub (Citroen-forum mag ook). Wij willen daarom iedereen vriendelijk vragen de lidmaatschapskaart mee te nemen.
Mocht u hierover vragen hebben, neem dan contact op via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken), PB op het forum of .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken), of bel ons op telefoonnummer 0180-550799.

Profiel  
 
marcopr69
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 14-05-2016

- 2CV AZU
- Xantia 2.0 16v millesième break
Gepost: 01 augustus 2018 07:15 PM
  [ # 58 ]

Ik heb een vraag over het verkopen van spulletjes. Mijn zoon spaart altijd allerlei Citroën spulletjes om te verkopen op het evenement. Dat vindt hij leuk om te doen, hoort bij een meeting in zijn beleving en het levert een zakcentje op.
Maar 20 euro per dag gaat het hem niet opbrengen. Is er een mogelijkheid dat hij voor gereduceerd tarief of gratis zijn kleedje neerlegt?
we staan de hele meeting op het kampeerterrein.

Profiel  
 
marcopr69
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 14-05-2016

- 2CV AZU
- Xantia 2.0 16v millesième break
Gepost: 01 augustus 2018 07:17 PM
  [ # 59 ]

PS op de ICCCR was de gratis kleedjes markt één van de dagelijkse hoogtepunten voor alle gasten en bezoekers.

Profiel  
 
Jeroen Fokke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29
Geregistreerd: 29-12-2016

- 2CV 2CV6
Gepost: 08 augustus 2018 11:56 AM
  [ # 60 ]
waterman schreef:

Dat verplicht lid zijn van een of andere club gaat tegen het recht op vrije vereniging in hé...
een ding is zeker: het scheelt mij weer een kaartje. Ik ben geen lid van een of andere citroenclub en ga het ook niet worden.

Beste Waterman,

Jouw principiële opstelling is me uit het hart gegrepen.

Jeroen ID19

 

Profiel  
 
 
4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook