26 van de 38
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »
   
Harzrun Citroën-Forum, Clausthal DE, 13-17 sep 2017
Kunstenvliegwerk
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 947
Geregistreerd: 23-07-2008

- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Gepost: 29 augustus 2017 11:47 AM
  [ # 376 ]

Ok! Ik zie nu trouwens dat er meer Aatjes wat voorbereiding behoeven.

Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 29 augustus 2017 04:37 PM
  [ # 377 ]
Kunstenvliegwerk schreef:

Een reservebak hebben Henk en Guri vast niet mee…;-)

Komt meneer Freud hier om de hoek kijken?

Adri

Profiel  
 
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2489
Geregistreerd: 29-10-2006

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 29 augustus 2017 04:41 PM
  [ # 378 ]
Kunstenvliegwerk schreef:

Ok! Ik zie nu trouwens dat er meer Aatjes wat voorbereiding behoeven.

Ach, alleen wat nieuwe remmetjes. Daar hebben we nog ruim de tijd voor.

Profiel  
 
Robcap
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 95
Geregistreerd: 30-08-2013

Gepost: 29 augustus 2017 05:52 PM
  [ # 379 ]
Lucas schreef:

Ik ga het ook niet redden met de eend ben ik bang….

Alstie maar klaar is voor de trip naar Moermansk, toch??..

2CV6 1980 Verte Embrun

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11629
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 29 augustus 2017 08:15 PM
  [ # 380 ]
waterman schreef:

Een motor wissel je in 12 uur Derk. Je hebt er echter nog iets van 300… dusssss…

Motor uitbouwen. Koppeling eraf trekken. Vliegwiel eraf trekken. Vliegwiel en drukgroep samen weg om te laten balanceren. Remschijven weg voor afdraaien. Stuurhuis bestellen. Voorwielophanging uit elkaar in verband met ruimte op stuurkogels en fuseekogels (dus: die vervangen plus vetnippels in de lagerblokken plaatsen). Motorruimte schoonmaken. Chassis versterken om te voorkomen dat de halve voortreinen (opnieuw) losscheuren. Koelsysteem laten aanrukken, schoonmaken & controleren. Linker aandrijfas controleren en waarschijnlijk tripoïdehuis vervangen. Flexstuk van de uitlaat door een beter soort vervangen. Dan alles zover afwerken dat de nieuwe tor erin kan. Dan nieuwe machine erin. Nieuw stuurhuis erin. Alles afstellen etc. etc. Warmdraaien, kop natrekken, kleppen stellen. En als alles dan mooi moet (en eigenlijk wil ik er voorlopig maar 1 keer mee zitten dus moet het mooi) moet de gastank er nog even uit om een ADAL op te sluiten. En er weer in natuurlijk. En als je dan toch bezig bent eigenlijk ook maar nieuwe achterbollen. En rondom lekzakken. En dan eindelijk op de pootjes en in laten lopen. En dat is de versie waarbij geen extra dingen boven water komen…

En in de tussentijd een 205 afwerken en door de keuring trappen én een raammechaniek in de Xantia rossen, alsmede een kleine beurt op laatstgenoemde. Ik noem het spannend.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5921
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 29 augustus 2017 08:20 PM
  [ # 381 ]

Helemaal gelijk Derk, zo blijft er geen tijd over om je gewoon te verheugen op een fijne trip met leuke mensen.Wink

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 29 augustus 2017 11:48 PM
  [ # 382 ]

Oh? Daar heb ik nog geen forumdraadje van gezien hoor..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5921
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 30 augustus 2017 06:54 AM
  [ # 383 ]

Nee raarrrrr, ik dacht het wel een keer ergens gezien te hebben maar kan het niet terugvinden…

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7697
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 30 augustus 2017 09:01 AM
  [ # 384 ]

Niets zo veranderlijk als het weer, maar zijn er al voorspellingen voor de Harzrun? September is over het algemeen bestendiger dan augustus, maar op de één of andere manier heb ik toch eerder een associatie met thermo-ondergoed en natte sokken dan met korte broek en t-shirt Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Wegenwacht Eend
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 91
Geregistreerd: 24-03-2013

Gepost: 30 augustus 2017 09:26 AM
  [ # 385 ]
Dyane_ac078 schreef:

Lucas scrhreef: Ik ga het ook niet redden met de eend ben ik bang….

Afgelopen AlpenRun was de testrit voor de 250 besteleend. Deze was letterlijk 1 week voor de run “gereed”. En het enige echte euvel wat we hadden was een gebroken ventilatorpoelie. Dit gebeurde een dag later toevallig ook bij een Eend die al jaren intensief gebruikt werd…(van Rob)
De gebroken poelie was snel verholpen door prima laswerk van Henk en Joerie.

Het was ook even doorwerken de laatste weken, maar ik kan het je absoluut aanraden om het wel te doen!!

We nemen ook dit jaar weer de nodige Eenden onderdelen mee van Burton. Dit keer ook een poelie schijf..! cheese
Nemen jullie zelf ook weer zoveel mogelijk zelf onderdelen mee? Kunnen jullie jezelf of een andere deelnemer weer plezier mee doen.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5921
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 30 augustus 2017 10:53 AM
  [ # 386 ]
2d schreef:

Niets zo veranderlijk als het weer, maar zijn er al voorspellingen voor de Harzrun? September is over het algemeen bestendiger dan augustus, maar op de één of andere manier heb ik toch eerder een associatie met thermo-ondergoed en natte sokken dan met korte broek en t-shirt Smile


Zat ik me vanmorgen ook af te vragen.

Denk dat ik ook uit voorzorg vast even nieuwe wisserbladen ga monteren. Dan is de XM écht helemaal af!

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 augustus 2017 01:36 PM
  [ # 387 ]

Ja, als het regent kom ik dus niet.
Dan roest m’n wagen weg..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Robcap
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 95
Geregistreerd: 30-08-2013

Gepost: 30 augustus 2017 03:24 PM
  [ # 388 ]
Wegenwacht Eend schreef:

We nemen ook dit jaar weer de nodige Eenden onderdelen mee van Burton. Dit keer ook een poelie schijf..! cheese
Nemen jullie zelf ook weer zoveel mogelijk zelf onderdelen mee? Kunnen jullie jezelf of een andere deelnemer weer plezier mee doen.

Thanks! Ondertussen de aanbevolen hoeveelheid spares van ‘ici commence l’aventure’ achterin liggen (behalve een reserve bak), dus dat zit wel snor, dusss..
Volgens Bartjes heb je niet nodig wat je bij je hebt.
Maar als je een HRC van ABS kunt meenemen (geschikt voor HLM), houd ik me aanbevolen cheese

Groete, Rob

2CV6 1980 Verte Embrun

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11629
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 30 augustus 2017 06:10 PM
  [ # 389 ]
Nielsje schreef:

Ja, als het regent kom ik dus niet.
Dan roest m’n wagen weg..

Krijgen we hooguit een nieuwe Brun Fricandue van. Gewoon naar de Harz trappen dat ding.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 01 september 2017 08:31 AM
  [ # 390 ]
Mirjam schreef:

Iig vast een tip van de koks: een degelijk bord meenemen. Liefst diep. Dus niet deze zeg maar:

Profiel  
 
 
26 van de 38
« Eerste  < Vorige 24 25 26 27 28 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook