7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 
   
Timo’s BX 16 TZI 1991
Hilko16TZI
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5497
Geregistreerd: 23-03-2007

- Xantia 1.8i 16v
Gepost: 06 december 2017 12:07 AM
  [ # 91 ]

Knap hoor Timo. Helemaal zelf gevonden. Top man Wink

Profiel  
 
Timo1990
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8985
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 20 januari 2018 06:54 PM
  [ # 92 ]

De BX even uit de stalling gehaald en uitgelaten, tesamen met een gestalde Xantia 2.0 VSX knuffel


Citroen BX 16 TZI and Xantia 2.0 VSX by Timo van Vuurde, on Flickr

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
1/6 BX 14 1989 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
Timo1990
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8985
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 28 januari 2018 11:53 PM
  [ # 93 ]

Van het weekend even ontschorst en uit de loods gehaald om een Xantia meeting te bezoeken.

knuffel


Citroen BX by Timo van Vuurde, on Flickr

Besloten met dat zachte weer hem nog even bij huis te laten staan en pas als het weer weer wat slechter wordt de BX naar de loods te brengen.

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
1/6 BX 14 1989 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2461
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 29 januari 2018 10:28 AM
  [ # 94 ]

Goed idee, want alleen al ernaar kunnen kijken is ook een plezier.

Profiel  
 
Timo1990
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8985
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 03 juni 2018 10:41 PM
  [ # 95 ]

Nadat in februari de APK was verlopen was de BX weer op stal gegaan. Begin mei er uit gehaald om er een verse APK op te krijgen. Dat liep alleen even anders. Eerst heb ik, voordat ik hem wegbracht, nog even de hardydisc vervangen, want die was wel heel erg ingescheurd. Eenmaal gedemonteerd schrok ik best wel. Ik weet niet of het ooit wel eens is gebeurt of ze volledig doorscheurde, maar dit zat er niet heel ver vandaan..


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr

Daarna weggebracht naar de garage. Afkeur op wat kleine dingen, stuurhuishoezen beide gescheurd, maar wat mij het meest verbaasde was de afkeur op de HD-leidingen onder de auto langs die van voor naar achteren lopen. Er hing zelfs al een druppel LHM aan halverwege, die waren echt kritiek. Ze hebben de leidingen in het verleden ooit eens uit de klem gehaald en weer terug gedrukt waardoor de coating was beschadigd. Exact bij die beschadigingen waren ze nu heel erg op.

Uiteindelijk de BX naar de Snoekfabriek gebracht. Die heeft de leidingen vervangen, de stuurhuishoezen gewisseld hem opnieuw aangeboden voor de APK. Eenmaal op de brug begon de achterste hoogteregelaar opeens te lekken. Maar weer terug. Die vervangen voor een gereviseerde en toen, goedkeur!

gooi

Verder ook nog deurschelpjes gescoord. Eindelijk!


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr

Afgelopen weekend opgehaald en klaar gemaakt voor het Youngtimer Event in Amsterdam. Blij dat ik weer legaal mag rijden.


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr

PR-80-VV and ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr

PR-80-VV and ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


PR-80-VV and ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
1/6 BX 14 1989 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
CVosje1994
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 179
Geregistreerd: 28-11-2010

- 2CV 6 Club s6
Gepost: 04 juni 2018 07:40 AM
  [ # 96 ]

Duimpje omhoog voor het harde werk!

Die portierschelpen zijn geweldig, brengt mij op ideeën Laughing

Rode 2cv6 Club s6 -1987 nu Bleu Celeste

Profiel  
 
Roadmaster 7
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 426
Geregistreerd: 11-12-2008

- Saxo 1.1i Asics
- BX 19 TRI
Gepost: 04 juni 2018 05:49 PM
  [ # 97 ]

Hij is echt mooi Timo! Heb er afgelopen weekend eindelijk eens goed naar kunnen kijken. Hoop ontzettend dat ik mijn TRI ook ooit zo strak krijg! Complimenten cool smirk

Maarre nou ben ik toch verrekte benieuwd he… Hoe komen jullie nou precies aan die ouwe platen??? Lars had het me ook al even half uitgelegd… E.o.a. adresje in Den Haag of iets dergelijks…?

———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
———————————————————————————————————-

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5497
Geregistreerd: 23-03-2007

- Xantia 1.8i 16v
Gepost: 06 juni 2018 11:06 AM
  [ # 98 ]
Profiel  
 
Timo1990
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8985
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 06 juni 2018 10:12 PM
  [ # 99 ]
CVosje1994 schreef:

Duimpje omhoog voor het harde werk!

Die portierschelpen zijn geweldig, brengt mij op ideeën Laughing

Merci, nu ben ik benieuwd.. Wat voor ideeën? Laughing

Roadmaster 7 schreef:

Hij is echt mooi Timo! Heb er afgelopen weekend eindelijk eens goed naar kunnen kijken. Hoop ontzettend dat ik mijn TRI ook ooit zo strak krijg! Complimenten cool smirk

Maarre nou ben ik toch verrekte benieuwd he… Hoe komen jullie nou precies aan die ouwe platen??? Lars had het me ook al even half uitgelegd… E.o.a. adresje in Den Haag of iets dergelijks…?

Dank! Alleen mijn voorbumper is een doorn in het oog nog, ik heb verschillende lijntjes uit staan maar nergens is meer een witte TZI voorbumper te vinden. Mijn zelf gespoten voorbumper begint helaas alweer te slijten.

Dat van dat zaakje in Den Haag, ik moet even opzoeken waar het ook alweer was. Ik laat het nog weten.

Hilko16TZI schreef:

Het blijft een plaat van een wagen, Timo!

Bedankt!

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
1/6 BX 14 1989 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
Timo1990
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8985
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 10 maart 2019 04:55 PM
  [ # 100 ]

In januari en begin februari even dagelijks in de BX gereden in verband met veranderen baan. Was erg leuk en ik kreeg nu wel erg veel leuke reacties van andere weggebruikers! Uiteindelijk overgestapt naar dagelijks Xantia rijden voorlopig dus staat de BX weer op stal. Van het voorjaar even wat werkzaamheden verrichten en dan weer tevoorschijn halen.


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr

Don’t eat yellow snow Wink


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
1/6 BX 14 1989 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
Timo1990
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8985
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 18 mei 2019 09:19 PM
  [ # 101 ]

Omdat ik met de BX naar Citromobile wilde heb ik die weer even uit de stalling gehaald. Er heeft in elk geval afgelopen maanden wel iemand anders in gezeten. Laughing


IMG_20190507_132316 by Timo van Vuurde, on Flickr

Op Citromobile in goed gezelschap!


IMG_20190505_125228 by Timo van Vuurde, on Flickr

Timo1990 schreef:

Omdat ik vlak bij de Duitse grens was dacht ik gelijk de BX vol te gooien. Helaas kwam dat er aan de bestuurderskant bij de benzinetank er met dezelfde gang weer uit. Dat beruchte ontluchtingsbochtje, daar mag de tank er voor onder uit of het schijnt met de tank een stuk te laten zakken met een hoop gevloek ook nog te kunnen. Of gewoon niet meer voltanken Laughing 


IMG_20161227_225648 by Timo van Vuurde, on Flickr

.. 2,5 jaar later dit probleem maar eens aangepakt. Mr. Green Ik begon me steeds meer te ergeren aan de penetrante benzinewalm om de auto heen en tijdens het rijden.


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190508_174330 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190508_174952 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190508_175011 by Timo van Vuurde, on Flickr

Ook het zwarte randje op de neus weer even bijgewerkt, er was een buurvrouw met inparkeren langs geschaafd en er zaten wat pitjes in.


IMG_20190501_181952 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190501_182006 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190501_182035 by Timo van Vuurde, on Flickr

Ik wil er in juli ook mee naar het evenement in Frankrijk. Daar nog even wat dingen voor aanpakken de komende tijd.


IMG_20190508_125604 by Timo van Vuurde, on Flickr

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
1/6 BX 14 1989 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
Timo1990
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8985
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 18 september 2019 03:03 PM
  [ # 102 ]

Weer even een update over de BX.


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr

Van de zomer is er een nieuwe APK op gekomen, enkel afkeur was de remmerij achter en een remllampje die het niet meer deed. Ik had een paar dagen van te voren nog een verlichting-check gedaan dus die laatste was heel recent gesneuveld. Dat is vervangen en verder zijn er nog twee nieuwe stabi-stokjes op gekomen, een nieuwe aandrijfas RV want in bochten was er een geklop te horen en is er een nieuwe accu in gekomen.


IMG_20190713_152151 by Timo van Vuurde, on Flickr

Daarna mocht de BX half juli mee naar 100 jaar Citroën in La Ferté Vidame in Frankrijk! Voor mij de eerste keer in het buitenland met deze BX.


IMG_20190717_202013 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190718_101953 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190718_173553 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190718_202929 by Timo van Vuurde, on Flickr

Dat is op één incident op de camping na goed verlopen.
Toen ik daar over de camping reed hoorde ik onder het dasboard opeens geknetter, kwam er rook uit alle kieren bij het dashboard en begon het gigantisch te stinken binnen. Ik schrok me helemaal kapot en heb de BX uit gezet en bijna eruit gesprongen. Ik zag in gedachten echt even de BX in de hens vliegen. Gelukkig na het uitzetten van het contact stopte het ook vrijwel direct.

Na wat onderzoek bleek dat er kortsluiting was ontstaan in de bedrading bij de zekeringkast en was er een deel van de kabelboom vanaf de zekeringkast tot ergens onder de accu in de motorruimte weggesmolten. Vermoedelijk is dit gebeurt doordat er vroeger iets van een alarm of startblokkering in de BX heeft gezeten en nadat dit verwijderd is in het verleden bij de vorige eigenaar zijn de kabels niet netjes afgewerkt en hebben daardoor elkaar geraakt.


IMG_20190719_123434 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190719_123449 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190719_123441 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190719_123455 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190719_123505 by Timo van Vuurde, on Flickr

Gelukkig had ik redelijk wat reserve onderdelen bij me, waaronder een aantal rolletjes kabels en verbindingsstukken. Op de camping hebben we het gesmolten deel van de kabelboom vernieuwd en de andere kabels bij de zekeringkast nu goed dichtgetaped dit er niks meer bloot ligt en toen stond de BX weer tevreden te draaien zonder geknetter of rook! Achteraf ook blij dat dit op de camping gebeurde en niet onderweg. 

Het evenement was leuk, stond mooi opgesteld tussen de Franse en andere buitenlandse BXen en het ritje over het circuit aldaar was ook echt gaaf. Op dat circuit is destijds o.a. de hydraulische vering getest.


IMG_20190721_141043 by Timo van Vuurde, on Flickr

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
1/6 BX 14 1989 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5012
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 18 september 2019 09:01 PM
  [ # 103 ]

Zo zeg!
Spannend momentje!
Heb ik ook eens gehad zoiets.
Ruik je na een jaar nog… maar dat was een draad onder de mat.
Je kan dus niet meer zeggen dat het een niet-rokers auto is! Wink

Profiel  
 
Timo1990
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8985
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 08 januari 2020 09:47 PM
  [ # 104 ]

De BX staat alweer een paar weken in de winterstalling. Nog even een update over de afgelopen maanden.


IMG_20191103_154824 by Timo van Vuurde, on Flickr

Timo1990 schreef:

Ook het zwarte randje op de neus weer even bijgewerkt, er was een buurvrouw met inparkeren langs geschaafd en er zaten wat pitjes in.


IMG_20190501_181952 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190501_182006 by Timo van Vuurde, on Flickr

Helaas was dit herstel van korte duur, er was nu weer een andere buurvrouw tegenaan gereden, exact dezelfde plek van de bumper! Zij gaan vooruit file parkeren (zucht) en draaien dan net te vroeg in.


IMG_20190803_203134 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190821_141013 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190821_154514 by Timo van Vuurde, on Flickr

Verder was mijn snelheidsmeter plotseling dood. Als eerste de onderste tellerkabel vervangen, toen werkte het weer. Nog geen twee weken later was de snelheidsmeter weer dood. Toen de bovenste ook maar vervangen en gelijk alle dashboard lampjes vernieuwd. Sinds dien werkt de snelheidsmeter perfect!


IMG_20190811_141533 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190901_155024 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190928_092908 by Timo van Vuurde, on Flickr

Verder was ik een bij een vriend in Tilburg geweest. Onderweg naar huis ging plotseling het STOP lampje met (!) branden. Er is iets met de druk van het hydraulisch systeem of met het peil. Toen ik gestopt was zag ik het druppen bij de HD regelaar. Daar was de slang gescheurd in de bocht. 


IMG_20190828_183005 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190828_163521 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190828_211427 by Timo van Vuurde, on Flickr

Ik had nog twee liter LHM bij me. Ik besloot er 1 liter in te doen en kijken hoe ver ik nog zou komen op een rit van 40 minuten naar huis. Nou, dat was de helft. Op 20 minuten van huis ging en de lampjes weer branden. Ik wilde de laatste liter er niet in doen, want dan had ik niks meer als die weer leeg was. Ik had wel gereedschap bij me maar geen materialen, dus uiteindelijk de ANWB gebeld. Die heeft een nood reparatie gedaan waarna ik mijn laatste liter LHM er bij heb gegooid en zo ben ik thuis gekomen.


ZD-48-VT by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190828_202119 by Timo van Vuurde, on Flickr

Bij de Snoekfabriek een nieuwe octopus besteld (goedemiddag, deze was duur). Het er in zetten is opzich niet moeilijk, oude er uit nieuwe er in. één dun slangetje gaat alleen op een tuutje op de voorste hoogteregelaar. Die zo goed als onbereikbaar op je voorste subframe zit en dat tuutje wijst ook nog eens naar beneden terwijl dat slangetje van bovenaf komt. Ik heb toch een partij zitten vloeken om die er op te krijgen. Uiteindelijk gelukt, maar sorry buren voor mijn taalgebruik.


IMG_20190829_180654 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190831_142421 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190831_145827 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190831_145832 by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20190831_145835 by Timo van Vuurde, on Flickr

Verder ook het leidingrubber om de wartel van de hydrauliekpomp vernieuwd, deze begon steeds meer te zweten.


IMG_20190811_141543 by Timo van Vuurde, on Flickr

Nu weer op naar het voorjaar!


IMG_20191103_153928 by Timo van Vuurde, on Flickr

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
1/6 BX 14 1989 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
pascalvm
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1064
Geregistreerd: 06-11-2008

- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Gepost: 23 januari 2020 02:20 PM
  [ # 105 ]

Jij hebt ook net de duurste kleine octo erin zitten Razz

Want; Citroën maakt hem niet meer, dus hij begint schaars te worden…

Komen wel weer nieuwe van, maar helaas is reproductie ook kostbaar…

dagelijkse diesel: BX TGD Break, de GTI, winterklassieker: BX 16 TRS, zomerklassieker: DSuper

Profiel  
 
 
7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2020 | adverteren
Facebook