9 van de 9
« Eerste  < Vorige 7 8 9

Citroën & Panhard Kleuren & Kleurcodes
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15343

- Ami 8 Club
Gepost: 09 november 2020 10:09 PM
  [ # 121 ]

Mooi dat het allemaal nog wordt bijgehouden. Het lijkt me alleszins een flinke klus.

Dan wil ik bij deze nog even Beige Impala (GDY/EDY) toevoegen voor de Visa.

Profiel  

Penny Lane
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10110

- ID/DS DS23 Pallas Mechanique
- Xantia TD SX
- Berlingo MultiSpace 1.6 16v
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige
Gepost: 09 november 2020 10:18 PM
  [ # 122 ]

Het is zeker een hele klus. Er hoort ook zo eens in de zoveel tijd een rondje vrijuit zoeken bij, kun je een hele avond zoet brengen met drie of vier kleuren voor één model…

Dat levert ook wel weer op, zo af en toe. Ik zag dat de Italiaanse Xantia-club bij ons wat kleuren heeft gehaald (zoals mijn eigen Sable Phénicien) en dus heb ik daar mooi weer Vert Mer du Nord van kunnen meepikken (met credit, uiteraard). En dat is nou eens echt geen makkelijke kleur om te vinden. Ik kan me zelfs niet voorstellen die al eens in het echt te hebben gesignaleerd.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15343

- Ami 8 Club
Gepost: 09 november 2020 10:59 PM
  [ # 123 ]

En het topic is ook nog eens leerzaam, want zo kom ik er achter dat ik jarenlang Sable Phénicien en Sable d’Été door elkaar heb gehaald… Ik zie overigens nog steeds geen verschillen in die kleuren. haha

Profiel  

Penny Lane
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10110

- ID/DS DS23 Pallas Mechanique
- Xantia TD SX
- Berlingo MultiSpace 1.6 16v
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige
Gepost: 09 november 2020 11:07 PM
  [ # 124 ]

Ik ook niet, of althans niet als ze niet naast elkaar staan Rolling Eyes Hetzelfde gebeurt me met Cuivre Pargas en Cuivre Tammela. De een volgt de ander op, net als bij de zandkleurtjes, maar ik zie geen verschil als ze niet naast elkaar staan.

Inmiddels ook zwart en Rouge Griotte toegevoegd aan de Xantia kleurenwaaier. Rouge Griotte moest nota bene uit South Australia worden gehaald voor de waaier!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

9 van de 9
« Eerste  < Vorige 7 8 9

© Citroën-Forum 2003 - 2020 | adverteren
Facebook