5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
De C5II 2.0i 16V Break van TRXke
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2034
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 27 maart 2024 01:18 PM
  [ # 61 ]

Dat is bij mijn C5 V6 in 2014 ook gebeurd, de auto had er toen 200.000 km opzitten.
Die “stuurkogel” aan de binnenkant is onderdeel van de spoorstang, artikel 3812C8.
Hij kostte toen € 37.05 ex BTW, het vervangen ervan deed GJO in 20 minuten.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
Gepost: 27 april 2024 08:51 PM
  [ # 62 ]

Ondertussen heb ik de binnenste en buitenste stuurkogel aan de linker zijde vervangen.
Met de auto drukloos op de 2 palen hefbrug was er dus duidelijk speling te voelen bij het bewegen van het wiel met 2 handen, dat is nu weg.
Helaas is het gerammel/geklapper nog niet weg (altijd op lage snelheid bij het indraaien op oneffen rijweg)
Ondertussen ook de stabistangetjes vervangen (was niet nodig) en ook de rubberlagering van de stabilisatorstang, maar helaas het blijft rammelen/klapperen.

Ik verdenk nu de veerpoot omdat er niets ander overblijft naar mij idee.

Iemand?

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook