Nieuwe Xsara Picasso na total loss. Parrot en sleutel
roberth
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 10-02-2010

Gepost: 15 december 2016 11:56 AM

Nadat we deze zomer aan het begin van de vakantie op weg naar Frankrijk door een dronken Belg total loss (gelukkig alleen de auto) zijn gereden in ons oude picassootje hebben we zojuist een “nieuwe” 2006 1.6 16V picasso gekocht met een kleine 108000 km op de teller.


Nu zit hier een parrot CK3100 in. Ik vroeg mij af, omdat we muziek willen streamen, of deze simpelweg 1 op 1 omgewisseld kan worden met de aansluitingen die er eventueel al zijn, of moeten daar nieuwe conversieconnectoren en microfoons voor aangesloten worden? Ik hoopte dat ik alleen de stekkertjes over kan zetten met zo’n 9200.

Daarnaast vroeg ik mij af og iemand weet of er een aftermarket sleutel is, die op de voorkant van de originele sleutel past? Het liefst haal ik alleen de voorkant er af en doe ik er de nieuwe voorkant op. Scheelt weer het laten slijpen (wat fout kan gaan en zo)

Vorig jaar had ik een behuizing besteld die je met een schroefje vast moet zetten, dus die werkt niet. Het liefste wil ik dus een voorkantje die je er zo op kan klikken, op de originele sleutel.

Of het moet mogelijk zijn, om een extra module er bij te plaatsen met een aux /ipod op de wisselaarport (http://www.navinc.nl/) of werkt dat niet meer met een parrot.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook