Wie kan mij helpen dealer stuurt me van het kastje naar de muur! Xsara Picasso
Ricardo.
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 07-01-2017

Gepost: 18 januari 2017 08:43 PM

Beste Leden,

Enige tijd geleden heb ik het onderstaand geplaatst over mijn citroen xsara Picasso 1.8 16v uit 2002
Mijn grote vraag blijft hoort er aan de achterzijde geen stekker aangesloten te zitten op de gasklep? Zie foto’s Deze is nu leeg en volgens ‘‘de dealer’’ horen alle stekkers aangesloten te zitten.
Is deze aansluiting niet van de gasklep regeling? Ik heb geen losse stekkers op moment dus het probleem verhelpen door hier wel een stekker in te doen werkt niet.

Daarnaast heb ik te maken met een vreemd adapterkabeltje. Wanneer ik het artikelnummer intoets op google dan krijg ik wel degelijk een adapterkabel van citroen/peugeot te zien. Wie heeft dit wel eens gezien?

Alvast bedankt.


..................................................................................................


Ik heb een vraag over mijn citroen Xsara Picasso 1.8 16v uit 2002.
Al enige tijd valt mijn citroen in noodloop wat de laatste tijd steeds erger lijkt te worden. Wat opvalt is dat dit vooral met koud weer gebeurd.
Na het aan en uit zetten van de auto is het weer mogelijk om verder te rijden.
Nu ik de auto onlangs heb uitgelezen (Snap-on) blijkt de storing te zitten in de gasklep positie regeling.
Na het controleren van de gasklep blijkt er bij mij 1 stekker te zijn doorgelust met wat lijkt op een origineel kabeltje van citroen.
Doordat dit kabeltje is doorgelust is deze aan de achterzijde gasklep niet aangesloten wat lijkt op de gaskleppositie regeling.
De gasklep is schoongemaakt maar storing blijft zich voordoen.

Is dit destijds een modificatie geweest? Wie in deze groep heeft dit al eens meegemaakt en opgelost?

Ik hoor het graag van jullie zodat ik eindelijk storingsvrij kan rijden.

Afbeelding Bijlagen
gele_stekker_gasklepregeling_niet_aangesloten.jpgverloopstekker_doorgelust_en_onderzijde_aangesloten.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook