Gezocht en advies 2CV Sahara
cduub
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 30
Geregistreerd: 07-06-2013

Gepost: 14 februari 2017 11:23 AM

Ik ben opzoek naar informatie over het verkrijgen van de juiste gegevens bij Citroen Heritage in Frankrijk. Onze 2CV Sahara heeft de originele achterste motor maar daarvan is het type plaatje er in een ver verleden afgevallen. Nu wil Citroen niet doorgeven welk motornummer deze originele motor heeft. Iemand hier met innige contacten bij Citroen die dat wellicht wel voor elkaar kan krijgen??

Daarnaast ben ik dus ook opzoek naar een motorplaatje voor een Sahara die ik weer kan monteren. Iemand die toevallig in de schuur liggen?

Zoals te zien is het een goudkleurig plaatje ipv het normale rood.

En nu we toch bezig zijn, ik ben ook opzoek naar oud type linker achterdeur voor een 2CV uit 1961 (dus het handvat op de deur), liefste NOS (New old stock)

Hoop dat iemand kan helpen!

Bedankt

Genoeg ouwe meuk!

Profiel  
 
Pieter1956
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 13-03-2017

Gepost: 14 maart 2017 12:55 PM
  [ # 1 ]

Je geeft aan “... oud type linker achterdeur voor een 2CV uit 1961 (dus het handvat op de deur)”

Ik heb een oud type linker achterdeur te koop, maar ik begrijp niet wat je bedoelt met “dus het handvat op de deur”. De linker achterdeur, die ik te koop heb, had een metalen omlijsting rond de ruit.

Geef maar aan of je geïnteresseerd bent en wat je ervoor wilt betalen.

Met vriendelijke groet,

Pieter

Profiel  
 
IDealist
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2088
Geregistreerd: 31-08-2011

Gepost: 16 maart 2017 10:02 PM
  [ # 2 ]

In zoverre herkenbaar: ook bij mij is het type plaatje van het motorblok afgevallen. Slecht nieuws dat l’Heritage daar geen nummer bij wil geven… ik had dat plan ook.

Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74 en cours de refection, Mehari ‘77

Copain Stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook