3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Black Special
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 29 april 2017 01:40 PM
  [ # 31 ]

Gaat nog steeds allemaal prima. Over een week ben ik ‘m echter drie dagen kwijt. Niet vanwege mankementen of zo, maar hij krjjgt een glascoatingbehandeling bij Car Cosmetic in Haaksbergen.  Ceramic Pro heet dat goedje dat er in meerdere lagen opkomt. Is al op meerdere mat gespoten auto’s toegepast. Komt het matte nog mooier uit en hij wordt als het ware vuilafstotend… cool grin

Profiel  
 
Vyper
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 70
Geregistreerd: 08-04-2017

Gepost: 29 april 2017 09:19 PM
  [ # 32 ]

Waarom 3 dagen? Is dat niet gewoon een wax oil?

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 29 april 2017 10:41 PM
  [ # 33 ]

Nee, wordt eerst helemaal schoongemaakt en vervolgens meerdere lagen die moeten uitharden. Veel werk. Duur ook… maar ja….

Profiel  
 
GSPallas
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 372
Geregistreerd: 09-09-2010

- DS 3 SoChic 1.2 VTi
- DS 5 Business Executive
Gepost: 30 april 2017 08:11 PM
  [ # 34 ]

Ik hoop voor je dat het vele malen beter is dan een Protech behandeling; ooit voor de C5 veel geld voor betaald (iets van € 800,- dacht ik); en eigenlijk maar weinig plezier van gehad. Iets meer dan een half jaar ...........

Volvo V60 Cross Country en een DS3 1.2 VTi

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 30 april 2017 10:15 PM
  [ # 35 ]

Is iets heel anders. Protech is teflon en dat kan niet op een matte auto. Gaat ie glimmen en dat moeten we niet hebben.

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 24 mei 2017 07:11 PM
  [ # 36 ]

Fotootjes van de behandelde Black Special in Haaksbergen bij Car Cosmetic. Dat Ceramic Pro werkt fantastisch. En het matte komt nog fraaier uit. Ben er erg content mee.  Zit onder andere ook op m’n ruiten en de wissers heb je nauwelijks nog nodig.
De plaatjes:





Profiel  
 
Desperation
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 21-04-2017

Gepost: 24 mei 2017 08:41 PM
  [ # 37 ]

love Ziet er goed uit!

Profiel  
 
Vyper
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 70
Geregistreerd: 08-04-2017

Gepost: 25 mei 2017 03:26 AM
  [ # 38 ]

Blijft een hele dikke DS3!

Profiel  
 
V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 416
Geregistreerd: 27-08-2010

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Gepost: 25 mei 2017 06:03 PM
  [ # 39 ]

Inderdaad een wel echt uitzonderlijk exemplaar, heel mooi love1.
Ben benieuwd naar je verdere ervaringen, goede en minder goede schrijf ze hier maar neer.
Veel fun met dat prachtig machien!

Profiel  
 
Herben
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 267
Geregistreerd: 27-04-2007

- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Gepost: 25 mei 2017 11:53 PM
  [ # 40 ]

Super mooi !! Veel plezier met deze prachtige bak en inderdaad lezen we je ervaringen graag hier ....

Profiel  
 
Racingboy1000
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 23-09-2016

- DS 3 Performance BRM
Gepost: 15 juni 2017 08:12 PM
  [ # 41 ]

Staat hem goed, ziet er top uit!

Performance BRM

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 20 oktober 2017 03:05 PM
  [ # 42 ]

Zo de superlatenazomer is voorbij, dus vanaf vrijdag de 20ste november zitten de winterbanden (en velgen uiteraard) eronder. Velgen zijn 18 inch groot, 7,5 j breed en hebben een ET-waarde van 18. Het zijn matzwarte velgen van het merk Alutec (Duits), type Monstr, in zijdeglans zwart. De naafdoppen zijn originele DS-dopjes, in glanzend zwart. Die pasten toevallig exact. De banden zijn van Pirelli, type Sottozero, in de maat 18 x 205/40, exact dezelfde afmeting als de zomerbanden van Michelin. Alleen Pirelli is de enige die deze afmeting in winterbanden levert.
Hoe het staat: ik vind het mooi. Zeer tevreden. Hoewel de originele velgen mooier zijn, ben ik zeer content. En die originele waren peperduur als wintervelg…. Dan het rijden. Ook prima, maar natuurlijk maken de banden iets meer lawaai door het veel grovere profiel van een winterband. En ook is DS in de bochten ietsje minder strak, maar ook dat is logisch bij een winterband. Laat de kou maar komen…. of sneeuw. Het zal echter vooral regen zijn Smile

Afbeelding Bijlagen
IMG_1360.JPGIMG_1366.JPG
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Racingboy1000
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 23-09-2016

- DS 3 Performance BRM
Gepost: 20 oktober 2017 08:55 PM
  [ # 43 ]

Ik heb een setje besteld bij Musketier, op 17”, laat wel een plaatje als ze erop staan.

Performance BRM

Profiel  
 
V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 416
Geregistreerd: 27-08-2010

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Gepost: 26 oktober 2017 09:09 PM
  [ # 44 ]

Ziet er best fraai uit al zijn de originele wielen onklopbaar. Kan je me na de maanden rijden die je er nu opzitten hebt wat meer vertellen over hoe hij bevalt?
Hoeveel kilometers heb je er intussen al opstaan en waren deze probleemloos? Wat bevalt je en wat vindt je toch iets minder fijn, hoe is je gemiddeld verbruik? Is die Performance niet te oncomfortabel van ophanging, geluiddemping enz…
Gelukkig heb ik er al eens kunnen in meerijden en vond het toen nogal meevallen maar dat is natuurlijk maar een korte eerste indruk, jij bent intussen al meer ervaringsdeskundige Wink . Ik ben nog steeds fan en met het salon in januari ga ik zeker deze nog eens overwegen, hij is zo leuk…. Maar er is nog een kaper in zicht die mijn aandacht getrokken heeft de Peugeot 308 Gt of waarom niet de 270 pk sterke Gti, die zijn ongetwijfeld wat comfortabeler en ook ruimer. Maar deze vind ik ook een zeer hoog hebbedinggehalte hebben.
Moeilijk hé en krijg er verdorie nog keuzestress van.

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 28 oktober 2017 05:22 PM
  [ # 45 ]

Mijn ervaringen tot dusver… zeer content! Ik heb er nu na bijna 7 maanden bijna 8.000 km opzitten. Probleemloze kilometers,  fijne kilometers en voor aan auto met veel vermogen ook zuinige kilometers. Het gemiddeld verbruik is nu 1 op 17. Maar, dat schiet natuurlijk wel omhoog naarmate je het gaspedaal intrapt, maar dat is logisch
Snel is de DS, akelig snel. Soms schrik ik er zelf van… Wat me ook opvalt is dat bij stoplichten er tot dusverre nog niemand is geweest die probeerde de DS eruit te rijden, terwijl dat bij mijn vorige DS’jes wel zo was. Schoten ze ineens als een gek weg. Hij dwingt ontzag af, komt waarschijnlijk ook door de kleur.
Maakt-ie veel lawaai?  Nee, bij het starten een aangename brom en ook gedurende het rijden is hij niet rumoerig, zeker niet voor een hot hatch. Dan het comfort: ik vind het fijn, maar ik houd van straf geveerd. In je achterwerk voelen wat hij doet. En die stoelen, die zitten echt geweldig. Heerlijke kuipen. En mis ik een middenarmsteun? Nee, de stoelen en de karakter van de auto zijn er niet naar dat je die gebruikt. Mijn zus heeft sinds kort een nieuwe C3 (110 pk) en dat is vergeleken met mijn DS3 een zwevend tapijt. Fijn, maar ik vind de Performance fijner.  .... Alleen met inparkeren moet je even letten op je grote velgen en lage frontspoiler. Is tot dusver steeds goed gegaan, maar de stoepranden zijn snel te hoog voor de wieltjes en frontlip… sick
Eerst de Racing en later de Performance waren altijd een droom voor mij. Dat is uiteindelijk uitgekomen en de auto heeft me geen enkele keer teleurgesteld. Elke keer als ik in de Performance stap heb ik een grijns op mijn gelaat Smile en dat zegt genoeg!

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook