Citroën Ride Outs?
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 16 maart 2017 08:59 PM

Het is een beetje off topic maar ook weer niet, omdat het een aanzet is tot een evenement en eventueel een discussie erover.

Ik ben in principe motorrijder, maar vind het ook leuk om tochten te maken met de CX. Nu zijn er vind ik in verhouding tot de motorkalender maar weinig toerritten die georganiseerd worden voor alle type Oldtimers. Elke motorclub in NL heeft wel een Open tourrit waaraan iedereen kan deelnemen. Meestal heeft iedereen in het jaar een vaste datum. Die staan dan op de toerkalender van het LOOT (Landelijk Overleg Orgaan Toerclubs) en de KNMV. Als je wilt kan je elk weekend wel rijden. Op deze manier spekken de motorclubs de clubkas een beetje. Maar in oldtimerland is het geen gemeengoed en rijdt men eigenlijk alléén met clubleden, of een rit wordt toevallig georganiseerd voor een goed doel.

Kijk maar even via deze link:

Tourkalender van LOOT waarin het ingedeeld staat per maand.

Is het misschien leuk om zoiets op het forum te organiseren, waarbij iemand in zijn regio een leuke rit uitzet? Of misschien weet je een leuke route, maak er een mooie track van en dan kan ik hem wel omzetten naar een PDF formaat.

Misschien eens eerst kleinschalig beginnen op dit forum? Bijvoorbeeld een dealerrun van de ene dealer door de regio naar een andere dealer? Ik noem maar wat…... 1 rit per maand is een leuke start cheese

Gewoon even huh brainstormen…..

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 19 maart 2017 12:32 AM
  [ # 1 ]

Ik kan wel een oproep plaatsen, maar zal dan ook het goede voorbeeld geven.
De route is nog “under construction”, maar zal een tipje van de sluier oplichten Wink

Ik heb een mooie routen die start in Bodegraven

En gaat eindigen in Schoonhoven.

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 19 maart 2017 01:06 AM
  [ # 2 ]

Ik kan wel een oproep plaatsen, maar zal dan ook het goede voorbeeld geven.
De route is nog “under construction”, maar zal een tipje van de sluier oplichten Wink

Ik heb een mooie route die start in Bodegraven gemaakt in Bolletje - Pijltje

En gaat eindigen in Schoonhoven.


Heb tevens de agenda even bekeken, maar huh dat valt vies tegen. Zeker in de 1e paar maanden met openings- en voorjaarsritten van alle clubs. Kom ik uit op 9 Juli…. Maar ja, eerst de route afmaken cheese

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4721
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 19 maart 2017 11:43 AM
  [ # 3 ]

Ik vind het wel een goed idee hoor, gezamenlijke ritten zoals onlangs de CX & XM rit zijn wel leuk!
Overigens kan je al heel snel gezamenlijke ritten krijgen als de clubs meer openbaarheid geven aan hun ritten, en waarbij ook andere types welkom zijn. Dan heb je mogelijk ineens heel veel ritten Smile

Enfin, als je wat vanuit het forum wil organiseren, kan je ook even contact opnemen met de eveco, wellicht dat er dan samen wat neergezet kan worden!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 20 maart 2017 02:45 PM
  [ # 4 ]
Nielsje schreef:

Enfin, als je wat vanuit het forum wil organiseren, kan je ook even contact opnemen met de eveco, wellicht dat er dan samen wat neergezet kan worden!

Ben jij dat? cheese

Ik ga de rit eerst afmaken Wink

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook