12 van de 12
« Eerste  < Vorige 10 11 12
   
De DS21ie H van Gauthier
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2017
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 01 augustus 2021 09:15 AM
  [ # 166 ]

Dat laatste was de vaste procedure als ik mijn DS23IE ging starten:  eerst twee keer het contact aanzetten, daarna pas starten.
Zó liep ‘ie altijd meteen, als ik dat niet deed ging het nogal eens moeizaam….

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
BEsuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 554
Geregistreerd: 04-04-2007

- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Gepost: 01 augustus 2021 10:06 AM
  [ # 167 ]

Bedankt voor de reacties, ik maak het weer origineel. Ik heb hier nog een 8 ampère zwevende zekering liggen, ik zal die er tussen zetten, of is die te licht? Een originele pomp is 80 watt, die vervangpomp zal ook zoiets zijn.

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2017
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 01 augustus 2021 11:40 AM
  [ # 168 ]

Die 80W betekent meer dan 6A continu.
Maar de aanloopstroom is aanzienlijk groter, ik denk dus dat die 8A zekering wat te klein is.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
 
12 van de 12
« Eerste  < Vorige 10 11 12
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook