Even voorstellen!
MarCootje
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 07-04-2017

Gepost: 07 april 2017 02:34 PM

Hallo mensen!

Ik ben Marco aka Co.

Collega: “Heb je wat met Citroen, want dit is al je derde!”, Ik:“nou niet echt ofzo denk ik”

Maar goed, onbewust ben ik eigenlijk best wel een Citroen liefhebber met eigenlijk een voorgeschiedenis.
Als kind heb ik altijd de “Eendjes en Diane’s” , mooi gevonden. Kennissen hadden een “Snoek” waarmee wij
regelmatig mee gingen. later werd dit een CX. Elke keer was meerijden een belevenis terwijl de 6-cilinder Ford Granada van mn vader maar een “gewone” auto was.

Ik leerde mijn vriendin nu mijn vrouw kennen en haar vader reed toen…jawel een Citroen, het was een BX. Later bleek dat hij ook best wel wat Citroen’s had gehad en een andere BX volgde, alsook een Xantia en een C5.
Omdat ik zelf niet veel om auto’s geef maar praktisch ingesteld ben heb ik een Xantia station gekocht ivm in de eerste plaats het comfort en de ruimte voor het groeiende gezin.
Deze heeft ons vele kilometers gebracht zonder problemen en bleek superbetrouwbaar.
Deze hebben we halsoverkop ingeruild omdat de reparaties in 1 kaar kwamen en deze hoger uitvielen dan de waarde van de auto.
Het werd een Chrysler(Crisis) Voyager waarmee we een jaar hebben gereden en echt wel de zeer veel ruimte konden waarderen maar ook hier torenhoge reparatiekosten. Dus onze ervaring met Citroen bewust een C5 2.0 station automaat gekocht en ook hier vele kilometers zonder noemenswaardige problemen mee gereden.

Sinds ruim een jaar nu een lichtblauwe C4 2.0 Berline Exclusive met Xenon, creme interieur, 17inch en de hele mikmak met lekkere opties behalve automaat.

Mijn volgende komt zeker weer uit de stal van Citroen waar ik de DS5 echt een hele mooie auto vind.

Kortom ben ik dan eigenlijk best wel een citrofiel aan het worden.

 

Afbeelding Bijlagen
_facebook_1491566282790.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook