Bijgeluid citroen cx 2500 ie automaat
JEANVALJEAN
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 31-01-2010

Gepost: 11 juni 2017 10:15 AM

Sinds kort hoor,ik,een zingend moeilijk te lokaliseren bijgeluid.. zingend ... een soort van heu heu,heu,heu dat begint vanaf 60 km per als ik in de hogere,versnelling zit, ( de hoogste ) van de automaat…. deze schakelt goed en olie,werd ververst….  geluid,is,niet,snerpend,en verhoogt ook niet van toonaard… bak,schakelt goed… iemand ervaring? Banden, lager, aandrijfas, km kabel, andere? Als,ik,cx in N stand zet dus vrijloop blijft geluid,idem. Kan ik,de bak als dader elimineren?

Alvast bedankt,voor,tips ps,heb filmpje maar is,te groot voor topic ... kan het wel in Pb sturen

Belangrijk.  Met koude,motor,geen probleem… duurt een vijftien tal.minuten eer de symptomen ( gezang) zich manifesteert

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 11 juni 2017 10:57 AM
  [ # 1 ]
JEANVALJEAN schreef:

Alvast bedankt,voor,tips ps,heb filmpje maar is,te groot voor topic ... kan het wel in Pb sturen

Plaats je het filmpje op youtube en dan de link hier Wink

Profiel  
 
Zwinkelzzz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 15-08-2016

Gepost: 21 maart 2021 08:13 PM
  [ # 2 ]
JEANVALJEAN schreef:

Sinds kort hoor,ik,een zingend moeilijk te lokaliseren bijgeluid.. zingend ... een soort van heu heu,heu,heu dat begint vanaf 60 km per als ik in de hogere,versnelling zit, ( de hoogste ) van de automaat…. deze schakelt goed en olie,werd ververst….  geluid,is,niet,snerpend,en verhoogt ook niet van toonaard… bak,schakelt goed… iemand ervaring? Banden, lager, aandrijfas, km kabel, andere? Als,ik,cx in N stand zet dus vrijloop blijft geluid,idem. Kan ik,de bak als dader elimineren?

Alvast bedankt,voor,tips ps,heb filmpje maar is,te groot voor topic ... kan het wel in Pb sturen

Belangrijk.  Met koude,motor,geen probleem… duurt een vijftien tal.minuten eer de symptomen ( gezang) zich manifesteert

Ik heb precies hetzelfde; wat was het uiteindelijke probleem? Dank!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook