Nieuwe DS5er
johnw
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 17-07-2017

Gepost: 20 juli 2017 07:22 AM

Goede morgen allemaal.

Sinds gisteren zijn wij trotse bezitter van een hele mooie DS5 uit 2013. Hybrid 2.0,  125.000 km

Hij is echt heel gaaf en nog genoeg uit te zoeken.

even een paar kleine vraagjes

- De ramen, deze kan je met de afstandsbediening dicht doen (lang indrukken sluit knop)  maar kan je ze ook met de afstandsbediening open doen ?

- de NAV heeft oude kaarten, ging helaas gelijk bij het ophalen de mist in rond Eindhoven Smile  Nav stuurde me eindhoven in in plaats van eromheen.  Is de enige oplossing om deze op te daten via Citroen, of zijn er meer opties ?

- de Hoedenplank. Helaas zat de hoedenplank er niet meer bij. Heeft iemand een idee waar ik een hoedenplank voor een DS vandaan kan halen ?

Alvast erg bedankt en ik ga zo weer heerlijk rijden/spelen Smile

Profiel  
 
berlingo1996
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 25-02-2011

Gepost: 20 juli 2017 10:02 AM
  [ # 1 ]

Als eerste gefeliciteerd met deze mooie auto!. Ramen geen idee, zelf nooit uitgeprobeerd, zal eens uittesten op mijn eigen ds5.

Er zijn meer opties uiteraard om je navigatie te updaten, maar daarover schrijven is volgens mij niet toegestaan op dit forum.

Hoedenplank :

https://bartebben.nl/onderdelen/citroen/ds5/interieur/hoedenplank/achterste-(-brede-deel-)-zie-98036113zd.html

Profiel  
 
Roger aka creative20
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 51
Geregistreerd: 21-05-2017

- DS 5 1.6 THP Sport Chic
Gepost: 14 augustus 2017 03:56 AM
  [ # 2 ]

hallo,

het sluiten van de ramen met de knop van de afstandsbediening is i.d.d. mogelijk. Ook zit het automatisch sluiten van de ramen aan de regensensor, handig. Jammer genoeg is er geen optie om de ramen ook te openen met de afstandsbediening….

Update voor je navigatie kost 179 euro en gebeurd via de dealert, vraag wel of ze ook de flistpalen activeren, want dat doen ze niet standaard heb ik begrepen, omdat het niet mag in sommige landen.!!!!, nou, zet die mogelijkheid er dan ook niet op.

Jammer van de hoedenplank, hoe kun je zoiets kwijtraken zou je zeggen….

Veel plezier met de bolide.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook